Doktor nebo tatér

23.1.24 14:39

doktor nebo tatér

Ahojte, studuju v prvním ročníku na medicíně, ale zjistila jsem že mě to nebaví. Na začátku ano, nyní už ne.
Jsem dost potetovaná, tak se na škole cítím blbě a že tam nepatřím. A to mě přivedlo na otázku, jestli se nemam věnovat naplno tetovaní. Vím, co vše musím udělat, mam to už zjištěné - kurz a x desítek tisíc atd. Vím vše.
to co ale nevím, je zda skončit školu a vydat se cestu tatérky a nebo dál setrvat na medicíně.
Medina mě nebaví, bere mi veškerý čas a energii a způsobuje mi akorát víc psychických problémů. Za samozřejmě chat, že tetování obsahuje rizika.

co mymslite?

Příspěvek upraven 23.01.24 v 15:05

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
53190
23.1.24 14:43
@lexxxxxxiiiii píše:
Ahojte, studuju v prvním ročníku na medicíně, ale zjistila jsem že mě to nebaví. Na začátku ano, nyní už ne a představa, že se mám učit anatomii a podobné blbosti, ve mě vyvolává jen úzkost a odpor.
Jsem dost potetovaná, tak se na škole cítím blbě a že tam nepatřím. A to mě přivedlo na otázku, jestli se nemam věnovat naplno tetovaní. Vím, co vše musím udělat, mam to už zjištěné - kurz a x desítek tisíc atd. Vím vše.
to co ale nevím, je zda skončit školu a vydat se cestu tatérky a nebo dál setrvat na medicíně.
Medina mě nebaví, bere mi veškerý čas a energii a způsobuje mi akorát víc psychických problémů. Za samozřejmě chat, že tetování obsahuje rizika.co mymslite?

Prijde mi fakt usmevne, ze te otravuje uceni anatomie „a podobnych blbosti“ - cos od mediciny cekala? Rozsirene hodiny vytvarne vychovy? :mrgreen: Za me, pokud ses dostala na medicinu, asi nejsi uplne nestudijni typ, takze bych zvolila skolu, ktera by te mohla bavit. Tatersky kurz muzes udelat klidne u ni a mit to jako fajn privydelek.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21311
23.1.24 14:46

@unuděná to mne taky dostalo. Anatomie na medine, kdo by to čekal :think: