Domácí přírodní mastičky

55
26.4.23 17:08

Domácí přírodní mastičky

Ahoj
Zajímalo by mě jestli tu je někdo kdo dělá domácí mastičky z domácího sádla.
Chtěla bych vyzkoušet nějaké bylinky a domácí sádlo jestli to má nějaké zdravé účinky.
Prozatím sem si udělala sádlo a aloe Vera vím že jako kytka je super ale nevím jestli je super i se sádlem, také jsem udělala sádlo rymovnik a květy pampelišek taky nevím jestli to bude mít nějaké prospěšné účinky třeba na nachlazení.
Moc v tom nechodím jsem začátečník a sádla mám dost tak chci experimentovat
Třeba květy hrušky, bylinky a tak.
Kdo nejle takové dela třeba na nachlazení i pro děti nějaké účinné typy předem děkuji

Anketa

Hlasovalo:

Loreipsum doloret

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
smajlik345
26.4.23 17:28
@Zoze píše:
Ahoj
Zajímalo by mě jestli tu je někdo kdo dělá domácí mastičky z domácího sádla.
Chtěla bych vyzkoušet nějaké bylinky a domácí sádlo jestli to má nějaké zdravé účinky.
Prozatím sem si udělala sádlo a aloe Vera vím že jako kytka je super ale nevím jestli je super i se sádlem, také jsem udělala sádlo rymovnik a květy pampelišek taky nevím jestli to bude mít nějaké prospěšné účinky třeba na nachlazení.
Moc v tom nechodím jsem začátečník a sádla mám dost tak chci experimentovat
Třeba květy hrušky, bylinky a tak.
Kdo nejle takové dela třeba na nachlazení i pro děti nějaké účinné typy předem děkuji

Na fc je spoustu lidí, kteří se výrobou domácích masti zabývají a určitě budou ochotní ti poradit co a jak.
Přírodní masti jsou účinnější a lepší než chemie, jen trvá než začnou působit. Oproti tomu chemické věci účinkují okamžitě.
Ale já na přírodní produkty nedám dopustit, díky nim jsem bez ekzému. Takže fandím každému kdo má trpělivost se tomu věnovat :palec:

• Citovat
  • Upravit
4960
26.4.23 17:29