Dvě brigády a odvod daní

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
109
20.8.20 17:46

Dvě brigády a odvod daní

Zdravím, jsem trochu nejistá, pomůžete mi prosím? Studuji a mám dvě brigády. Obě na dohodu o provedení práce. Tu jednu mám teď nově a výdělek tam je větší takže jsem zde podepsala růžové prohlášení, které jsem u té druhé brigády ke stejnému dni zrušila. Právě si pročítám vyúčtování z obou brigád a nikde nevidím, že by my ty daně strhli. V jedné by přece měli nebo ne? Výdělky jsou u obou do 5000, děkuji za pomoc.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
101524
20.8.20 17:55

@Anetaa120 No, pokud ten stejný den byl uprostřed měsíce, tak máš problém a porušuješ zákon :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
109
20.8.20 18:17

@j.a.n.i1 no tak to je super teda:/ :zed: poradila mi to ucetni z te jedne brigady, ktera s moji situaci byla obeznamena. Jeste jsem ji kvuli tomu schvalne volala jestli to tak udelat lze :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101524
20.8.20 18:21

@Anetaa120 Tak ono je to v pricipu spravne, ale je to tak, ze v jedne to ukoncis ke konci jednoho mesice a ve druhe podepises od dalsiho. Ta sleva je mesicni, takze ji nemuzes delit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
109
20.8.20 18:25

@j.a.n.i1 ahaa : : a da se s tim ted jeste neco delat:(?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35564
20.8.20 20:01

Teď uz s rim nic neudelas. Můžeš si pak podat daňové přiznání začátkem roku 2021.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
109
20.8.20 20:03

@JancaS84 a to vyresi i tenhle problem ze vlastne za dane dluzim? Ja myslela ze se jedna jen o to, ze dane budou vracet mne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66798
20.8.20 20:47
@Anetaa120 píše:
@JancaS84 a to vyresi i tenhle problem ze vlastne za dane dluzim? Ja myslela ze se jedna jen o to, ze dane budou vracet mne.

v tom danovem priznami ti vyjde preplatek/nedoplatek na dani. Nedoplatek doplatis