Co dělat, když propadl gamblerství?

S159
11.9.25 14:08

Gamblerství - Tipsport

Dobrý den/ahoj,

potřebuju poradit. Zjistila jsem, že táta každý den posílá velké částky (desetitisíce) do Tipsportu. Chodí téměř každý den do hospody a poté, co se vrátí, leží do 2:00 do rána v obýváku u televize a hraje, zatímco mamka v ložnici spí. Mám k jeho emailu přístup kvůli jeho práci, se kterou občas pomáhám a viděla jsem tam transakce – tyto emaily pak chovává je do Koše. V květnu tohohle roku začal a už tam dal přes půl milionu. Nedávno dostal 500 tisíc dědictví, ale ty peníze nějak rychle zmizely. Přitom mamce často vyčítá, že utrácí, i když jen nakupuje jídlo pro 5 člennou rodinu. Nechodí na kosmetiku, nehty ani ke kadeřnici. :(
Táta je podnikatel a vydělává různě (50–100 tisíc měsíčně), má i druhý účet, kde může jít do mínusu a to mě nejvíce děsí. Mamka pracuje jako pečovatelka (cca 35 tisíc měsíčně). Splácí hypotéku a auto + platí další věci. Mám také dva sourozence, kterým se také platí např. jízdné do školy atd. Peníze mají víceméně dohromady, občas táta půjčuje svojí kartu mamce, takže má přístup k jeho účtu. Finanční problémy zatím nejsou, nikdy nebyly, ale bojím se, že by mohly přijít. Přeci jen každý den posílat tisíce do Tipsportu značí problém.
Nevím, jestli o tom mám říct mamce. Nechci, aby se rozvedli, ale nechci ani, abychom kvůli tátovi měli dluhy. Přemýšlím, jestli se ho na to mám přímo zeptat, nebo jestli se případně obrátit někam pro pomoc.

Co byste dělali vy? Máte prosím s něčím takovým zkušenost? :(

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35845
11.9.25 14:21

Řekni to mamce, ale poprosila bych ji ať neříká že to zjistila od tebe.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59
11.9.25 14:55

No udeř na něj osobně, rovnou, a co nejdřív není čas čekat, až zadluží celou rodinu. Mámě to neříkej zatím.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Svetluska55
11.9.25 16:08
@iamswan píše: Více