Antikoncepce, špinění a bolest v podbříšku

Anonymní
9.9.20 10:37

Gynekologicky problém - anti?

Ahoj holky,
Sama už cely měsíc dumam nad tím jak si pomoci sama, než budu mít čas na to si zajít na gyndu.
Tento měsíc jsem nasadila antikoncepci, po bráni 8 prášku jsem zacla špinit, od počátku spineni se to proměnilo na slabé krvácení s čímž ze mě vycházejí sraženiny. Což o to, to bych ještě přežila, ale cely ten měsíc mě šílené bolí v bedrech, prsa a poslední 3 dny nevydrzitelna bolest v podbrisku. Dnes mě dokonce k ránu ta silena bolest i vzbudila. Pomohli mi díky bohu léky ale bolesti se mi nohy podlamovali. A to musím říci ze jsem docela držák.
Menstruaci mám podle platicka dostat až za 5 dni, nikdy jsem tohle neměla a nikdy jsem se takhle necítila. I když se menstruace blizila tak mi nikdy nebylo takhle a skoro jakobych menstruaci neměla..
já nevím, muže jít o nějaký zánět nebo něco? Fakt netuším, musím chodit do práce a nemůžu si dovolit vzít si volno. Ještě dodávám ze jsem bezdětná, o dite se nesnažím i přesto ze jsem si delala test, a vyšel negativní.. a přítele mám stálého.. co s tím prosím? :nevim: :(

  • Citovat
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama