HA azalia špinění po roce

Anonymní
5.1.19 13:02

HA azalia špinění po roce

Dobrý den, už přes rok beru minipilulky azalia, celou dobu jsem bez menstruace, až těď cca po roce braní jsem začala uplně minimálně špinit. Cca před týdnem jsem zapomněla pilulku. Může to souviset s tím? Od té doby a ještě několik dní před tím jsem pohlavní styk neměla. Nemůžu být těhotná? Je toto špinění normální? Děkuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2703
5.1.19 13:11

Jo, může se stát. Já brala Azalii dva roky po porodu dcery a po dvou letech jsem i malinko krvácela. Teď beru po porodu syna Azalii už dva a půl roku. Špinila jsem taky párkrát, dokonce po dvou a čtvrt letech jsem asi dva, tři dny slabě krvácela. Ale přestala jsem kojit po dvou letech a gynekolog říkal, že můžu mít i ovulaci, když jsem mu řekla, že mě bolelo břicho. JInak teď zase už normálka, takže asi nějaký hormonální výkyv.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33183
5.1.19 13:49

U azzalie je to mozne, je nizkohormonova, takze po case uz ms nemusi udrzet a zacnes spinit. Taky se mi stavalo, presla jsem na jinou

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Načítám video...

Mohlo by vás zajímat

Načítám video...