Handmade dětský pokojíček

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
267
4.12.17 18:25

handmade dětský pokojíček

Ahoj holky, přestěhovali jsme se s přítelem do krásného velkého bytu, jednu z větších místností si zamluvil synovec a dvě neteře že by tam chtěli pokojíček, mám určité představy ve stylu retro, dětská kuchynka atd…Jsem kutilka, a baví mě vyrábět a tvořit, proto se ptám, jestli některá z vás maminek, svým dětem udělala své království růčo a sama :D. Prosím vás, baví mě tvořit, ale jsem amatér a doma žádnou dílnu nemám :D proto prosím a snažší věci ke kterým nebudu potřebovat nějaké pořádné chlapské nářadí :D
Pokoj bude pro dvě holky : tři a dvanáct let a desetiletého kluka :)
děkuji a za případné foto budu ráda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7228
4.12.17 18:45

Tak mě napadlo udělat třeba nějaký nábytek z dřevěných palet, tady nějaká inspirace

https://www.living.cz/…tek-z-palet/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
267
4.12.17 18:50

Nábytek už mám..a dokonce z palet :D myslela jsem spíš nějaké doplnky, hracky, nebo tu kuchynku, nějaké zajímavé police, mám doma spoousty starých knoflíkl a chci je tam někam zakomponovat :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1079
4.12.17 20:23

Videla jsem fotku kdysi, barevne plechove kyblicky na zdi misto policek. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1079
4.12.17 20:26

Neco takoveho, ale barevné. Na hracky, knizky…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
267
5.12.17 06:27

@Anna85 juu to by mohlo vypadat pěkně, já přemýšlela že nejmladší princezně ušiju teepee (nevim jestli je to spravne napsane, tak to prehlizejte) :D ale co se tyce tech “konstrukci” tak na to jsem trochu leva :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1079
5.12.17 08:13

@Kimme
Jo, to mne taky napadlo, nebo minimalne nejaky bunkr :D.