Reklama

Handmade dětský pokojíček

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Kimme
Kecalka 267 příspěvků 04.12.17 18:25
handmade dětský pokojíček

Ahoj holky, přestěhovali jsme se s přítelem do krásného velkého bytu, jednu z větších místností si zamluvil synovec a dvě neteře že by tam chtěli pokojíček, mám určité představy ve stylu retro, dětská kuchynka atd…Jsem kutilka, a baví mě vyrábět a tvořit, proto se ptám, jestli některá z vás maminek, svým dětem udělala své království růčo a sama :D. Prosím vás, baví mě tvořit, ale jsem amatér a doma žádnou dílnu nemám :D proto prosím a snažší věci ke kterým nebudu potřebovat nějaké pořádné chlapské nářadí :D
Pokoj bude pro dvě holky : tři a dvanáct let a desetiletého kluka :)
děkuji a za případné foto budu ráda.

Reklama

Reakce:

welovefashion
Zasloužilá kecalka 561 příspěvků 107 inzerátů 04.12.17 18:45

Tak mě napadlo udělat třeba nějaký nábytek z dřevěných palet, tady nějaká inspirace

https://www.living.cz/…tek-z-palet/

Kimme
Kecalka 267 příspěvků 04.12.17 18:50

Nábytek už mám..a dokonce z palet :D myslela jsem spíš nějaké doplnky, hracky, nebo tu kuchynku, nějaké zajímavé police, mám doma spoousty starých knoflíkl a chci je tam někam zakomponovat :)

Anna85
Kecalka 324 příspěvků 04.12.17 20:23

Videla jsem fotku kdysi, barevne plechove kyblicky na zdi misto policek. :)

Anna85
Kecalka 324 příspěvků 04.12.17 20:26

Neco takoveho, ale barevné. Na hracky, knizky…

Kimme
Kecalka 267 příspěvků 05.12.17 06:27

@Anna85 juu to by mohlo vypadat pěkně, já přemýšlela že nejmladší princezně ušiju teepee (nevim jestli je to spravne napsane, tak to prehlizejte) :D ale co se tyce tech “konstrukci” tak na to jsem trochu leva :D

Anna85
Kecalka 324 příspěvků 05.12.17 08:13

@Kimme
Jo, to mne taky napadlo, nebo minimalne nejaky bunkr :D.