Hmotná odpovědnost - servírka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Koblyha
Povídálka 38 příspěvků 06.07.19 08:05
Hmotná odpovednost servírka

Mám dotaz pracuji jako servírka. Jedeme ještě starý systém vše ručně a lístky na stůl. Když máme velkou akci tak se nám stalo že lidi listy ztratili nebo odešli bez placení. Naposled před dvěma dny přišel šéf že v kase chybí 8000 což nemá jak dokázat a chce teď podepsat že pokud bude v kase něco chybět musíme to zaplatit jsme tam dvě servírka. Jenže jak já mu mám věřit že to tam opravdu Není?? Když kasirku ma v ruce i on a i on obsluhuje když je mazec. Může po mě chtít podepsat papír?? Děkuji za odpověď

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
LennyL1
Zasloužilá kecalka 584 příspěvků 06.07.19 08:08

Za těchto okolností nic nepodepisuj.

Verun83
Extra třída :D 10392 příspěvků 06.07.19 08:32

Ne, nic nepodepsat. To by to takhle mohl zkouset porad.

smurfka
Vesmírná mluvilka 31659 příspěvků 06.07.19 08:32

Tak chtit muze, ale nepodepsala bych. Servirky dnes hledaji vsude, kdyby byl kvuli tomu ze nechces podepsat, problem.

smurfka
Vesmírná mluvilka 31659 příspěvků 06.07.19 08:33

Jeste bych mu pohrozila financakem, to snad porusuje zakon ne, kdyz jedete rucne :think:

7.straka
Zasloužilá kecalka 983 příspěvků 06.07.19 08:35

@smurfka přesně. Pokud nevydává babišenku, má sám máslo na hlavě.

ontar
Ukecaná baba ;) 2032 příspěvků 06.07.19 08:42
@smurfka píše:
Tak chtit muze, ale nepodepsala bych. Servirky dnes hledaji vsude, kdyby byl kvuli tomu ze nechces podepsat, problem.

Ale né ty, co kradou a ještě bonzují…

smurfka
Vesmírná mluvilka 31659 příspěvků 06.07.19 08:45
@ontar píše:
Ale né ty, co kradou a ještě bonzují…

Běž se léčit.

Koblyha
Povídálka 38 příspěvků 06.07.19 08:46

@ontar jak to myslíte??

katyna1984
Zasloužilá kecalka 921 příspěvků 06.07.19 09:01