Homeopatika před očkováním

1398
27.5.14 09:08

Homeopatika před očkováním

Ahojte, chtěla bych vás moc poprosit, jestli někdo nemáte zkušenost s homeopatiky před a po očkování? Myslím tím jaká přesně homeopatika jste dávaly a v jaké dávce. Předem moc děkuju :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10486
27.5.14 09:15

Pokud nebude vadit tak se vetru..take by me to zajimalo ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6538
27.5.14 09:36

@Majkelka ahoj, zkušenosti nemám, jen mě napadlo, když jsem viděla nadpis, že bych nedávala homeo před, protože nevíš, co chceš vlastně „léčit“. Až po, podle reakce?? Někde jsem četla o provingu, což je vlastně to, že něco léčíš preventivně bez příznaků a tím to vlastně vyvoláš (těmi homeopatiky). Snad ti ale poradí někdo, kdo se v tom více vyzná, já rozhodně nejsem odborník :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1398
27.5.14 09:42

@mischelinka děkuju moc za názor, to mě nenapadlo. Když to je právě ono, každý říká něco jiného a člověk ať se v tom pak vyzná :D tak třeba se ještě někdo přidá s nějakou zkušeností…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4346
27.5.14 10:01

Ahoj, dětem dávám homeopatika před každým očkováním. Jmenují se Thuya occidentalis 15ch. Začnu vždy den před očkováním a poté podávám ještě tak další 3 dny až týden. Dávkuju 3× denně 5 kuliček. Možná je to náhoda, ale ani jedno dítko nikdy nemělo žádnou reakci ani vysokou horečku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25127
27.5.14 10:04

Měli jsme cosi, co se rozpustilo ve vodě s alkoholem a 5 dní před a 5 dní po očkování se to vtíralo do hrudníčku. Byla dobrá, tak asi zabrala. Po první hexe byla 3 týdny šílená, tak jsem šla za homeopatkou a při dalších dávkách jsem mazala.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25127
27.5.14 10:05
@mischelinka píše: