Hormony psychika?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.08.19 16:04
Hormony psychika?

Dobrý den,
prosím o radu nebo něčí zkušenost, už jsem zoufalá :(. Zkrátím to. Po Porodu po šestinedělí jsem normálně začala brát HA, jako před těhotenstvím, ale začalo mi být zle - vypadalo to jako úzkosti (časté bušení srdce, tlak na hrudi, pocit na zvracení, motání hlavy..) asi po třech měsících mě napadlo, jestli to není HA, tak jsem jí vysadila, ale po cca měsíci to přišlo sice slabší, ale znova. Nechala jsem si pak pro jistotu dát nehormonální tělísko, protože těhotná být už nechci a hormony do sebe cpát už taky nechci, ale vše bylo pořád stejné. Začala jsem brát hořčík, B12, D, zkoušela jsem homeopatika, Ašwagandu, švédské kapky, gynex, změnu stravy apod.. Doktorka mi totiž brala krev a říkala, že je vše v normě. Po dalším asi půl roce jsem se tedy odhodlala jít k psychoterapeutce, ta doporučila AD. Třetí den po AD mi bylo tak zle, že jsem omdlela a už je brát nechci a ani nemůžu, bojím se - starám se celý den o dítě. Už to trvá skoro dva roky a já už vážně nevím co s tím :(. Poslední 4 měsíce zjišťuji, že mi je nejhůře kolem menstruace. cca týden před, při ní a většinou ještě týden po :(. Je možné, že tohle dělá PMS? Nebo jsem blázen? Dá se s tím něco dělat? :( Na gynekologii jdu za dva týdny, tak ještě trpím :(.

Reakce:
Nicky232
Kecalka 354 příspěvků 16.08.19 17:07

Myslim, ze to muze byt psychika, kterou prave PMS jeste prohlubuje. A urcite to muze byt tim, ze ti vice kolisa hormonalni hladina, coz ale vylozene neni zdravotni problem. Nechapu, ze ti psychoterapeutka hned napsala AD. Nasla bych jinou psychoterapeutku a s ni to zacala znova resit.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.08.19 20:07
@Nicky232 píše:
Myslim, ze to muze byt psychika, kterou prave PMS jeste prohlubuje. A urcite to muze byt tim, ze ti vice kolisa hormonalni hladina, coz ale vylozene neni zdravotni problem. Nechapu, ze ti psychoterapeutka hned napsala AD. Nasla bych jinou psychoterapeutku a s ni to zacala znova resit.

Snažím se najít novou, když je nejhůře, vezmu si půlku Lexaurinu, ale nechci to do sebe ládovat :(

Váš příspěvek
Reklama