Hry pro děti 3-7 let ve třídě

2787
19.9.12 18:29

Hry pro děti 3-7 let ve třídě

Ahoj, dostala jsem se do školky na pár hodin na odpolední hlídání dětí ve věku 3-7 let (mám tam i pár školáků družinářů), teď jich tam mám i ke 30 a ráda bych je nějak udržela v klidu, kromě malování a skládání puzzlů u stolečku, kdy jsou děti v klidu nemám nápad, jak je „ukočírovat“ v prostoru, nemáte nápad na nějakou hru, kterou by zvládly i ty nejmenší děti a nenudily se u toho ty největší?? Děkuji za tipy!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2596
19.9.12 18:49

Ahoj koukni na RVP metodický portál pro učitele já jsem učitelka mš a hodně z něj čerpám

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2787
19.9.12 18:55
@zuzan píše:
Ahoj koukni na RVP metodický portál pro učitele já jsem učitelka mš a hodně z něj čerpám

Děkuju, něco takového jsem hledala :*

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9454
19.9.12 19:31

Ještě můžeš mrknout na predskolaci.cz tam je toho taky spoustu ;) Her je hodně moc, záleží taky na tom, jestli chceš pohybovou, jestli je na to dost prostoru a nebo radši klidnější u stolu nebo na zemi? Ono ve třiceti dětech různého věku je to těžký no, když je to těžší, tak prckové nechápou a když je to lehčí, tak starší se nudí…Tak zkus mrknout na ty stránky, třeba tam něco vhodného objevíš!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2787
19.9.12 21:37
@Zandula píše:
Ještě můžeš mrknout na predskolaci.cz tam je toho taky spoustu ;) Her je hodně moc, záleží taky na tom, jestli chceš pohybovou, jestli je na to dost prostoru a nebo radši klidnější u stolu nebo na zemi? Ono ve třiceti dětech různého věku je to těžký no, když je to těžší, tak prckové nechápou a když je to lehčí, tak starší se nudí…Tak zkus mrknout na ty stránky, třeba tam něco vhodného objevíš!