Introvert a zaměstnání

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.01.19 00:25
Introvert a zaměstnání

Ahoj hodně by mě zajímalo jestli se tu najde nějaký introvert a jaký ma zaměstnání :nevim: zachvili mám po škole a nemám vůbec představu co chci v životě dělat. Jelikož práce s lidmi mě opravdu dost vyčerpává tak vůbec nevím. Teď studuji hotelovou školu takže mám vlastně praxe v restauraci na place a je to hrůza. Myslela jsem že snad po čase si na to zvyknu ale to se neda :zed: takže pokaždý co skončím, přijdu domů a už na mě nesmí nikdo mluvit, zavřu se do pokoje a dobijim si baterky. Takže práce s lidmi pro mě opravdu není. Ikdyz jsem teda někde četla že jedna holčina s lidma pracovala(taky introvert)a že si na to zvykla a už by neměnila. Ale já ty lidi fakt nemůžu :zed: :zed: budu moc ráda když poradíte :oops:

Reakce:
Božislava
Ukecaná baba ;) 2150 příspěvků 10.01.19 00:46

No to já nevím. Já taky měla ponorkovou nemoc-až se z toho stala deprese. Jenže jakou práci najít bez lidí? existuje vůbec?

kyslík
Kecalka 181 příspěvků 10.01.19 00:59

Já jsem šílený introvert a moje první práce byla práce novinářky! Naštěstí jen místního nevýznamného plátku :-) Na jednu stranu mě bavilo psaní a tvoření těch novin, na druhou stranu pro mě byla hrůza právě shánění info - ptát se lidí, telefonovat, dělat si kontakty, oslovovat kdekoho, dělat rozhovory s herci atd. Pokaždé jsem sváděla naprosto děsný vnitřní boj, abych se odhodlala k někomu opravdu jít nebo někomu zavolat a tak. Ale prostě jsem to překonávala, musela jsem, snažila jsem se si ten boj nepřipouštět a prostě jít do toho, být nenucená. Chtěla jsem se z té introverze vymanit, což se mi tak za rok či za rok a půl už docela dařilo.
Ale introverta nepředěláš, takže mě to taky hrozně vyčerpávalo a skončila jsem. Bohužel ráda bych takovou práci dělala, ale není to pro mě.