Introvert učitelem

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
9.4.20 22:38

introvert učitelem

Ráda bych znala váš názor na to, jestli z introverta může být dobrý učitel. Vím, že to introverti za katedrou určitě budou mít těžší než spontánní extroverti, ale je možné, aby i introvert v hodině přemohl svou povahu a jednal briskně, živě, sebevědomě, pohotově, případně zábavně, mluvil nahlas, udržel kázeň, měl autoritu a prostě celkově interagoval se studenty atd.?
Jsem totiž introvert a jsem vystudovaná učitelka a chtěla bych do školství, ale nevím, jestli dokážu být opravdu dobrá učitelka. Nechci si to tam chodit jen „odkroutit“ nebo se tam pak trápit nad vlastní neschopností s těmi studenty jednat. Chci i přes uzavřenost působit jako sebejistý jedinec s autoritou, který dokáže udělat „živou hodinu“, pohotově jednat a také improvizovat.
Jste tady některé introvertky-učitelky? Jak vám to jde?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14046
9.4.20 22:40

Ano. Jsem introvert a veliký. Jediné místo, kde mě to přejde, je třída :D.
Tam jsem jako doma, špatně se to vysvětluje. Zvykla jsem si rychle a učím ráda

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.4.20 22:46

@jizvíková

Tak to ráda slyším :-) Nemáš tedy problém na ty žáky rychle a sebejistě reagovat (ať jde o dotazy k výuce nebo o konflikty apod.)? A nejseš každý den z těch hodin úplně vyflusaná?

• Citovat
  • Upravit
1086
9.4.20 23:08

Ja jsem ucitelka a introvert jak prase… :palec: zvladla jsem to. Bylo to tezky, stale bojuju, ale svou praci miluju. Napis mi SZ, muzem o tom pokecat. Neznam moc ucitelu introvertu :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26574
9.4.20 23:13

Jsem těžký introvert. Jediný čas, kdy jsem nebyla, bylo 10 let před katedrou u 11-20letých studentů. Učit je pro mne něco jako divadelní představení, tam rozehrávám, abych je zaujala, předala co nejvíce.