Jak se dobře naučit MS Office?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
3.1.22 17:08

Jak se dobře naučit MS Office?

Dobrý večer, prosím o radu. Jak se opravdu dobře naučit MS
Office, abych splnila požadavky pro pracovní pozice, které v inzerátech
požadují „znalost MS Office“ (bez další specifikace)? Nejsem úplný začátečník,
něco umím ze školy. Zatím jsem absolvovala kurz Profíkem v Excelu za 7
hodin od p. Lasáka přes Seduo. Jaké další kurzy byste mi doporučili? Jak si své
získané znalosti dlouhodobě udržet, když jsem nyní na RD a před tím jsem v práci
Office používala jen sporadicky? Děkuji. :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
961
3.1.22 17:57

To záleží, co po tobě budou konkrétně požadovat :nevim:
Jinak já si myslím, že když máš základy, tak nějaké „rozšíření“ zvládneš i za chodu podle návodů na netu. Tak jsem to dělala já a dnes už toho umím hodně.
Nejtěžší je za mě excel, když je potřeba dělat kompletní tabulky nějaké, ale i to se všechno dá vyzkoušet a doučit. Používat word i prezentace je vcelku jednoduché si myslím, když jsi zvládla excel.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8416
3.1.22 18:05
@Anonymní píše:
získané znalosti dlouhodobě udržet, když jsem nyní na RD a před tím jsem v práci
Office používala jen sporadicky? Děkuji. :kytka:

No vzhledem k tomu, že dle nových školních osnov se MS Office už nemá na školách vyučovat, tak určitě zazářis i s úplnými základy. :lol:
Dobré kurzy má gopas.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
3.1.22 19:15

Základní programy MS Office jsou Word, Excel, Power Point a Outlook. Práci s nimi můžete rozvíjet a udržovat tak, že je budete využívat pro osobní potřebu. Návody jsou dostupné na internetu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
227
3.1.22 19:59
@mar03 píše: