Jak se naučit Německy?

18
28.4.21 23:19

Jak se naučit Německy?

Moc vás všechny zdravím! Mám dotaz ohledně učení se jazyka. Umím Anglicky, ale chtěla bych se začít učit i Německy.
Němčinu jsem sice měla na základce i na střední, ale nikdy jsem v ní nějak nevynikala. Vždycky jsem chytla špatného učitele a neměla jsem ani motivaci se jí učit. Tak se vás chci zeptat, co by jste mi doporučili a co pomohlo třeba vám. Nejlepší mi přijde asi volba doučování, ale myslím že bych se základy zvládla doučit sama doma, akorát nevím kde začít.. cokoliv co napíšete tak za to budu vděčná :hug: děkuju!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6494
28.4.21 23:38

Mně pomohly pobyty v Německu. Výměnné pobyty u německé rodiny, brigády, práce jako au pair..ale to asi v současné době není tak jednoduché. Jinak nevím, hodně mi také pomohlo sledování německé televize, komunikace s rodilým mluvčím. V současnosti němčinu vůbec nepoužívám, bydlím v Holandsku, ale německy pořád rozumím bez problémů..Mluvení je ovšem po letech už trochu problém.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2430
29.4.21 00:07

Zkus učebnicí Sprechen Sie Deutsch, na zopakování základů je to super, má 4 díly, které vedou až do úrovně C1, ale ten základ jsou první dva díly.. A zaplatit si lekce konverzace s nějakým lektorem, třeba přes Skype, to dnes není problém

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
467
29.4.21 05:58

Jezdit do německy mluvících zemí, i když v horských oblastech Rakouska nebo si občas připadám jako bych slyšela němčinu poprvé :D a pak taky lekce konverzace s rodilým mluvčím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6424
29.4.21 08:05

Taky by mi bodlo naučit se německy. Učivo ze školy jsem dávno zapomněla. Než začal covid, měla jsem v plánu začít chodit do kurzu. Nebydlím daleko od hranic, kdybych jednou tam chtěla jet pracovat za těžké love, tak by se mi jazyk hodil :D.