Jakou smlouvu po RD?

Anonymní
29.5.21 09:21

Jakou smlouvu po RD?

Ahoj, prosím o radu. V červenci mi končí RD. Od srpna nastupuji do práce. Dostala jsem moc fajn nabídku od jedné firmy s tím, že si můžu určit kolik dní v měsíci odpracuji a mám si říct i jakou smlouvu budu chtít. Pro ne by bylo nejlepší na dohodu, jenže já potřebuji, aby mi logicky zaplatili zdravotní, sociální. Co jsem procitala, tak nejlepší by byla asi DPČ, s tím, že je jedno jestli odpracuji 50 nebo 80 hodin. Vzhledem k manželovo práci a žádnému hlídání nemůžu nastoupit na plný úvazek.
Prosím o radu, jestli by to byla nejlepší možnost? Nejsem účetní, tak se v tom moc nevyznám :wink:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8997
29.5.21 09:29

Nejlepsi je HPP na polovicni úvazek.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14943
29.5.21 09:47

Souhlasím s @JancaS84 . Nejlepší je pro tebe HPP na poloviční nebo jinak krácený úvazek s flexibilní pracovní dobou. U DPČ můžeš mít maximálně poloviční úvazek. U HPP na dobu neurčitou si v budoucnu budeš moct úvazek navýšit dle potřeby. Ale je otázka, zda na to kývne zaměstnavatel.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2817
29.5.21 09:54

Tak nejlepší je HPP a zkrácený úvazek. Já mám třeba HPP na 80% úvazek :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.5.21 09:55

Ale u HPP musím odpracovat přesně stanovený počet hodin, že? Takhle u DPČ třeba když manzelovo práce nedovolí nebo budou děti nemocné, mohu odpracovat třeba 40 hodin, kdyz bude vse ok muzu odpracovat 80 hodin?

• Citovat
  • Nahlásit
8997
29.5.21 10:04
@Anonymní píše:
Ale u HPP musím odpracovat přesně stanovený počet hodin, že? Takhle u DPČ třeba když manzelovo práce nedovolí nebo budou děti nemocné, mohu odpracovat třeba 40 hodin, kdyz bude vse ok muzu odpracovat 80 hodin?

Když budou děti nemocné tak budeš mít OČR.
Děti chodí do školky? Co znamená, že manželova práce nedovolí? Je možnost pracovat z domu když nebudeš stíhat?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7139