Jsem těhotná?

4
2.2.21 19:40

Je to možné? Prosím o radu

Ahoj holky, jsem tu úplný nováček. Chtěla bych se zeptat zda je možné, že jsem těhotná. Dnes dělány dva testy, jeden mamatest viz foto, druhý digi Clearblue a ten ukázal -. První těhotenství nedopadlo a od zákroku to už bude brzy rok. Bohužel se mi od té doby stále nesrovnala MS, takže těžko říct kdy mám ovulaci.. jsem +- 10 po očekávání MS.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1314
2.2.21 19:42

Čárka tak je, ale přijde mi, že jsi ho pocurala nějak moc protože by neměl být tak růžový tam kde jsou ty čárky. Podle mě vadný test a zkusila bych ještě zítra ráno znova.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
997
2.2.21 19:53
@Veru1291 píše:
Ahoj holky, jsem tu úplný nováček. Chtěla bych se zeptat zda je možné, že jsem těhotná. Dnes dělány dva testy, jeden mamatest viz foto, druhý digi Clearblue a ten ukázal -. První těhotenství nedopadlo a od zákroku to už bude brzy rok. Bohužel se mi od té doby stále nesrovnala MS, takže těžko říct kdy mám ovulaci.. jsem +- 10 po očekávání MS.

Carka tam je, ale to okoli je hodne ruzove, ma to byt bile jako u kontrolni carky, takze asi hodne namoceny test.
A pokud mate cca deset dni vynechanou ms, tak uz by se tehotenstvi urcite ukazalo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17576
2.2.21 20:03

Zkusila bych obyč papírkovy mamatest…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4
2.2.21 20:04

Test je focený pár minut po počurání.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1235
2.2.21 20:05

Test mi přijde hodně rozmočen, udělala bych ještě jeden.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17576
2.2.21 20:05

@Veru1291 je foto po zaschnutí?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4
2.2.21 20:08

Teď vypadá takto

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17576
2.2.21 20:10

@Veru1291 vidět jde pěkně…mě tady ty tyčinky dělaly často duchy, ale ne takto silné…zkus jestli bude sílit (možná fakt vzít ty obyč papírkove)..na digi je brzo…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
997
2.2.21 20:15