Řídký čirý výtok

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
14.1.11 21:02

Tak za týden bych měla dostat MS, takže teď je stejně ještě brzy testovat, ne? Ale opravdu jsem laik na tyhle věci ještě :mrgreen:

Tak pokud se to přes týden nezlepší, tak bych se objednala k doktorce a pokud by se MS nedostavila, tak zkusím ten test :wink:

• Citovat
  • Upravit
219
14.1.11 21:05

Pokud jsi otehotnela mesic predtim (teda teoreticky,spis snad ne) tak test by uz pozitivni byl.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.1.11 21:07
Linola píše:
Pokud jsi otehotnela mesic predtim (teda teoreticky,spis snad ne) tak test by uz pozitivni byl.

Ahaaa, tak já to teda zkusím co nejdřív… Stejně už jsem z toho nervózní 8-o

• Citovat
  • Upravit
16077
14.1.11 21:10

můžeš mít zánět něčeho vevnitř, když píšeš, že tě to trochu bolí..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
219
14.1.11 21:11

Přesně tak, to že tady většina píšeme, že u nás to bylo těhu, u tebe být nemusí.
Pro svuj klid udělej test a pokud nic, zajdi k dr

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Katkakor
14.1.11 21:16

ahoj, mě napadá ovulace.. já měla hodně hodně řídký hlen a píchání v podbřišku..
(nečetla jsem celou diskuzi, tak nevím, jestli už jste o tom nedebatily)

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
14.1.11 21:18

Tak nejlepší řešení bude, když se v pondělí objednám k doktorce.. Zjistí mi vše, ať už zánět, mykózu nebo i těhotenství (to snad zatím doufám ne), nebo ostatní problémy..

Zakladatelka

• Citovat
  • Upravit
219
14.1.11 21:23
Anonymní píše:
Tak nejlepší řešení bude, když se v pondělí objednám k doktorce.. Zjistí mi vše, ať už zánět, mykózu nebo i těhotenství (to snad zatím doufám ne), nebo ostatní problémy..Zakladatelka

tak tak.
I když pokud bys nechtěla čekat na ortel dr a potvridt či vyvrátit těhotenství, test ukáže.
Držím palce, ať je to dle tvých přání a dej vědět.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
588