Jedovaté rostliny

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
123
10.6.06 20:21

Jedovaté rostliny

Ahoj,nevíte kde bych našla seznam jedovatých rostlin?Abych se,než prcek začne lézt ,jich eventuelně mohla zbavit,nebo je přesunout do „vyšších pater“.Na zemi mám převážně Draceny.Nevíte některá konkrétně tuto rostlinu?Děkuji!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
682
10.6.06 20:30

Ahojky

nevím , ale vím , že prýje jedovatý Oleandr a Pfilodendron

čauky
Lime

PS: dracénu doma mám anevím , že by byla jedovatá

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
371
10.6.06 20:36

Napiš, co máš a já ti napíšu, co je jedovaté.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
804
10.6.06 20:42
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
123
10.6.06 20:42

To bude těžké,nejsem odborník na květiny.Ale na zemi mám 3× Dracenu,pak rostlinku,co kvete jako kala-bílé květy,palmičku a takový břečťan-pne se po drátku dokola.To asi moc nepomůže,kdyžtak se zítra pokusím najít přesné názvy v encyklopedii.Ale ta Dracena by mi zatím stačila :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
123
10.6.06 20:47

A ještě vlastně klivie-to jsem se právě dočetla z příspěvku Evulky,že je jedovatá a ten břečťan taky,tak půjdou do pryč :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1930
10.6.06 21:21

Ještě je jedovatá Diffenbachie, ale nevím, jestli to píšu dobře…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
371
10.6.06 21:25

Ahoj, tak dracena jedovatá není. :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15326
10.6.06 22:02

Difenbachie je jedovatá proto, že když se dostane do pusy list a rozkouše se, tak obsahuje malinké osténky, které se zapíchají do jazyka a uvolňují nějakou látku, která způsobí, že jazyk napuchne a člověk se může udusit. 8O

Tohle si pamatuju ještě ze školy, takhle brutální situace mi prostě utkvěla v hlavě. M.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
405
10.6.06 22:08

Ahojky, taky jsem zrovna narazila na starší diskuzi