Jít do 1+kk?

1.6.20 18:49

Jít do 1kk?

Ahoj, řeším teď takové dilema.
Pracuji (full time) a zároveň studuji v Praze.
Bydlím na ubytovně, kterou mám díky práci zadarmo. Ale samozřejmě žádný luxus a občas bez soukromí.

Přemýšlel jsem, že bych se jako už jako dospělý pracující člověk mohl přestěhovat do bytu. Stačilo by mi 1kk.
Kamarádka mi doporučila místo, kde bydlí ona, jsou tam 1kk za 10tis + poplatky do dvou tis. Ano je to drahé, ale na Prahu dobré.

Máte někdo zkušenost s 1kk? Stačilo vám to jako samotným, případně ve dvou?
Přemýšlím, jestli bych měl obětovat komfort v zájmu většího šetření (jsem zvyklý šetřit 20+ tis za měsíc) nebo jít do nájmu, neušetřit tolik ale mít komfort a lepší zázemí. Jak byste takovou situaci řešili vy?
Pěkný zbytek večera.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

47
1.6.20 18:54

Bydlela jsem jeden čas v malém 1+kk, extrémně málem 1+kk, a pořád jsem někam jezdila.. Vůbec tam nešlo vydržet.. Ne to ideální na přespání a večerní koukání na tv, jinak bych do toho ty peníze nedávala… :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25621
1.6.20 18:59

@MusicianFIt
Sám ano, ve dvou leda na přespání. Ale vse je lepší než ubytovna. Když máš peníze na podnájem.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8329
1.6.20 19:07

Těžko říct, my jsme to zvládli ve dvou 2, 5 roku v garsonce. Když jsem v jedné ale bydlela sama, chodila jsem tam pouze spát.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
44774
1.6.20 19:21

Taky jsme začínali ve dvou v garsonce. :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1975
1.6.20 19:26

Pri dvou letech ss jsem byla v 1kk ale fakt na prespani, postel pomalu u sporaku takze usinani s pachem po vareni nic moc, nemela jsem ani sprchac jen takovou pidi sedaci vanu. Najem 12tis + poplatky. Pak jsem sla do 2kk asi 65m2 a pro dva to taky bylo za mne malo. Nedovedu si predstavit tam travit karantenu :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3026
1.6.20 19:27