Jít na pracák nebo ne?

2249
6.10.15 11:58

Jít na pracák nebo ne?

Ahojte!
Blíží se konec rodičovské dovolené a protože jsem se z místa, kde jsem pracovala odstěhovala na druhý konec republiky, budu si muset hledat novou práci. Bývalý zaměstnavatel mi sice vyhcází masimálně vstříc a můžu si něco přivydělat z domu, ale pochopitelně to není žádná sláva. Navíc je mi jasné, že hledání práce nějakou dobu zabere a taky, protože původně jsem učitelka, budu asi hledat učitelské místo, takže pokud se zadaří, nástup bude tak od září příštího roku.
Takže zvažuji přihlásit se na pracák, jenomže jsem na pracáku nikdy nebyla a vlastně nevím, co mě čeká a taky mám strach, abych pak neměla nálepku „ta neschopná z pracáku“. Co myslíte, je dobré si hledat místo a být registrovaný na pracáku? A jak mi můžou pomoct? Jaká je výše dávek a je možné si přivydělat?
Díky za rady.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3992
6.10.15 12:07

Na pracak jít musis…někdo za tebe musí platit pojištění ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23966
6.10.15 12:26

A jakou máš teď smlouvu? Něco si přivydělat můžeš, ale kolik nevím :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2249
6.10.15 12:53

Mám normální smlouvu na dobu neurčitou, ale teď jsem na rodičáku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23966
6.10.15 12:56

Takže soc a zdrav je za tebe placený. Tak to na pracák nemusíš. Jestli jsi na rodičáku, tak by tě tam ani nevzali

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6997
6.10.15 13:06

Zkoušela bych se poptat v okolních školách, jestli někoho nepotřebují už od pololetí, jedna známá u nás taky právě takhle bude nastupovat a synovi se předloni taky učitelky střídali v průběhu školního roku, když jedna odcházela na MD.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20518
6.10.15 13:07