Jít pryč ze vztahu?

Anonymní
27.5.23 17:27

Jít pryč ze vztahu?

Ahojte, je mi 24 let a mám o 3 roky mladšího partnera. Řeším teď to, že nemá práci a když si najde, tak nejde ani na pohovor. Celé dny prospí a nemá ani žádné koníčky nic :D Jsme spolu krátce, ale začíná mě to odrazovat, jediné co dělá, tak je že chodí s kamarády ven a poflakuje se. Když se domluvíme, že spolu máme ten den být, tak mu ještě musím volat a budit ho v kolik teda vůbec a pak se diví, že jsem naštvaná, když má přehozený režim a v noci nespí a pak prospí celý den. Já studuju vysokou a do toho chodím do práce a snažím se a on je úplný opak. Musím ho do všeho pořád kopat a už mě to unavuje. Jediné řešení je asi odejít co? :?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
695
27.5.23 17:30

No a co z toho vztahu mas? Ze jste si na papirku zakrouzkovali „ano“ u otazky, zda spolu budete chodit? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3847
27.5.23 17:30

Chodíš s looserem!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8978
27.5.23 17:36
@Sadman píše:
Chodíš s looserem!

Asi tak nějak…nechápu tě. Ve tvém věku jsem zcela přesně věděla, jakého partnera hledám. Pracovitého vysokoškoláka, sportovce, vyššího než já. To samé jsem nabízela i já.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
299
27.5.23 17:47

Tak mladej a bez chuti do života. To si ani neumím představit, jak bude fungovat v 50…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9387
27.5.23 17:48
@Anonymní píše: