Jsem tak špatná, že chci vydělávat peníze?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Olkipe
Povídálka 25 příspěvků 03.11.18 09:36
Jsem tak špatná ?!

Ahojte. Mám trochu výčitky. jak se to vše tak nějak vyvijí Ale ráda vydělávám peníze až se o mě říká, že snad nemám ráda nic jinýho zlatokopka apod. Dřív jsem byla na internátě 6 let u nás doma byla vždycky fin krize táta nedělal ale za to máma byla dříč. Pobírám invalidku prvního stupně DMO dřive jsem žila jen z invalidky rodiče mi nedávali ani kapesné a vše jsem si zařizovala finančně sama a tak nějak žila s ruky do huby.Ted 2 roky pracuji jako prodavačka + mám I tu invalidku. Přitel byl ted dlouho bez práce, našla jsem nám brigadu ve skladu, cca mám 18 000 měs a baví mě to vydělavat. Přitel řiká že všude vidim jen penize, a žiju jen pro ně. Já se ale bojim krize, že když nebudu vydělavat tak na tom budu špatně. Od nikoho penize nechci jen si je chci vydělavat a nějak žit nepotřebuji. diskoteky a zabavy atd Myslite že dělam něco špatně děti nemáme

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Paola21
Závislačka 3514 příspěvků 03.11.18 09:42

Zlatokopka je žena, která vycucává peněžně chlapa, to ty nejsi. Jsem toho názoru, že nic se nemá přehánět, všechnu životní energii bych rozhodně jen do vydělávání peněz nedávala. Jak dlouho v tom chceš pokračovat? Co podnikáte s přítelem, máte vůbec na sebe čas? Abys nějakého přítele pak vůbec měla… :nevim:

Lalelale
Ukecaná baba ;) 2382 příspěvků 03.11.18 09:43

Já nevím, jak to říct slušně, tak to řeknu na rovinu. Podle popisu máš kolem sebe same nezaměstnané, kteří nemakaji vůbec nebo jim ty sama musíš sehnat tak obyč práci jako skladníka. Ty jako jediná vidíš střízlivě, že se nedá žít z ruky do huby a snažíš se něco vydelat a zajistit se. Zlatokopka, co brigadnici ve skladu, tvé okolí by se melo chytit za nos. Jen nejsi líná jako oni a máš cíl a jim to asi vadí, protože pak oni vypadají blbě.

nini77