Kdy vysázet zeleninku?

Anonymní
23.1.12 19:07

Kdy vysázet zeleninku?

Ahoj zahradnice, chtěla jsem poprosit, budeme mít letos poprvé zahrádku, a mě by zajímalo, kdy mám na zahrádce začít pěstovat zeleninku.???

Mám koupeno, ředkvičky, salát, okurku hadovku, rajčata tyčková, mrkev, kozí rohy, kapustu. :-)

Jsem úplně totální začátečník, takže moc nepočítám s úspěchem, ale zajímá mě, co je třeba dobré si předpěstovat doma v truhlíčku a pak vysadit jako rostlinku na zahrádku a co naopak vysadit už od semínka. Snad jsem to dobře popsala… :-)

Díky moc… :-)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3959
23.1.12 19:16

moje babička je vášnivá zahrádkářka a ta teda vždy rajčata, okurky, kozí rohy sází už nějak kolem unora, ale doma a pak jednotlivou sazeničku přepichuje do země :zed: kdyby si to vysela rovnou tak se ti to nechytne..to samé vlastně se salátem a ředkvičky už hází rovnou do země, ale pak to nějak protrhává :nevim: já vždycky vyčuraně dostala až tu zeleninu :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1505
23.1.12 19:20

ahoj holky :-) my máme taky zahrádku teprve od léta, takže jsme max. pomáhali se sklízením a nic víc zatím nevíme … naposledy jsem kopala na záhoně na ZŠ, při pracovním vyučování na pozemkách :-D a to mi tedy do života opravdu moooc nedalo.
tak já s dovolením, zakladatelko, budu sledovat s tebou :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
lucenka
23.1.12 19:30

ahoj salát, mrkev a ředkvičky jsem dávala rovnou do země, nedávat celý sáček najednou, ale třeba po týdnu 1/3 sáčku ať to stíháte jíst. A dávala jsem podle návodu na sáčku myslím v dubnu.
rajčata jsem kupovala až sazenice.
Ještě doporučuju koupit na konci května sazenice cukety, je nenáročná.
Ještě mám jahody a hrášek a letos se chystám na bylinky.

• Citovat
  • Upravit
1610
23.1.12 19:34

Ahoj na každém balení je to přesně napsané, pokud začínáš doporučuji spíš koupit sazenice na trhu, semena jsou docela piplačka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6945