Křeče při orgasmu, antikoncepce

Anonymní
29.5.20 18:23

Křeče při orgasmu, antikoncepce

Ahoj/Dobrý den. Vkládám anonymně jelikož se za to dost stydím a jsem už opravdu bezradná.
Je mi věkově mezi 27-30 let, bezdětná, bez partnera už spousty let.
Problém se týká masturbace. Zkrátka - nemůžu.
Co si pamatuji v pubertě, kdy jsem nebrala antikoncepci a „začínala“ s tímto, mohla jsem denně, nic mi to nedělalo, naopak - blažený pocit.
Poté okolo těch 16-17ti jsem si našla prvního partnera, s kterým to úplně nevydrželo, pak byli pochopitelně další (za svůj život jsem měla jen 4 partnery, sexuální partnery žádné - nejsem typ co by dokázal s kýmkoliv). Co se týče partnerů měla jsem vždy „štěstí“, že to byly rychlovky bez předehry, nic to se mnou nestihlo udělat ještě.
Antikoncepci beru tedy nějakých 10-11 let, sedí mi, nemám žádné potíže. Jenomže posledních X let - nevím proč, mám ÚPORNÉ KŘEČE když si chci udělat dobře. Už po velmi malé chvilce, kdy mi to je příjemné (stačí minuta), začnou lehké „stahy“, jak vám prostě „brní“ přirození s prominutím. Už po chvilce se dostaví nesnesitelné úporné křeče, kopu nohama, svíjím se, brečím, polije mě pot ve velkém, je mi na zvracení, minule jsem dokonce měla bílé i rty… Musím si poté vzít koňskou dávku Algifenu + No Spa dohromady a do 30 min to nejhorší ustoupí a pak zase lituju že jsem si tam sáhla… někdy se to děje i v noci když mám nohu přes peřinu, nedejbože nějaké nemravné myšlenky spustí se to samé. Takže si prostě nemůžu dělat dobře (bez chlapa jsem dobrých 7 let, co si budem, už to vše prostě chybí)…
Nesetkal se někdo s tím? HA platíčka spojuju, jelikož mám hodně bolestivou menstruaci a od puberty mám k ní špatný vztah, nesnáším to a není mi vůbec dobře (poté se mi rozjede úzkost jak blázen). Pauzu jsem si udělala naposled loňské léto a byl to horor. Chci podotknout, že jsem dole zdravá, nemám endometriózu, chodím na prohlídky, ultrazvuk, cytologie, vše v pořádku, ani sám gynekolog neví co by to mohlo být.
Prosím, jsem zoufalá, nesetkal se někdo s tím? Je to fakt odporné. Zažila jsem hodně věcí (i odumírání nervů v zubu za živa a bez tabletek, tepání v zubu, kanálky, většina lidí by proskočila zeď), já to v pohodě dala, proto přirovnávám tohle, jak nesnesitelná hnusná bolest to je. Nevím vůbec proč, žeby už tělu vadilo to dlouholeté braní nízkohormonální antikoncepce? NENÍ to ani žádný psychický blok, to opravdu ne, ani nemám žádný zlý zážitek, vůbec nic.
Děkuji všem za jakékoliv rady.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

880
29.5.20 19:16

Tak tu antikoncepci zkus na nějaký čas vysadit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
874
29.5.20 20:05

Zaprvé bych zkusila vysadit HA, za druhé bych to konzultovala s doktorem a nechala si pro jistotu udělat i rozbor krve, jestli třeba nemáš velký nedostatek hořčíku, nebo tak něco. Mně občas při sexu chytají naprosto šílené křeče do chodidel a je to pro mě vždycky signál, že musím přitlačit na dávkách doplňovaného hořčíku. A asi bych kromě gynekologa navštívila i sexuologa.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.5.20 20:17

@marzanna děkuji ale hořčíkem to nebude, denně užívám 375 mg, mám i dostatek všeho ostatního… dle gynekologa taky vše ok, sexuolog není třeba, opravdu to není psychické… tipuji tu HA, taky to že si nedělám pauzy… ale fakt mi to otravuje život a ta bolest je příšerná.

  • Nahlásit
  • Citovat
874
29.5.20 20:26
@Anonymní píše:
@marzanna děkuji ale hořčíkem to nebude, denně užívám 375 mg, mám i dostatek všeho ostatního… dle gynekologa taky vše ok, sexuolog není třeba, opravdu to není psychické… tipuji tu HA, taky to že si nedělám pauzy… ale fakt mi to otravuje život a ta bolest je příšerná.

To, že ho užíváš dost, neznamená, že ho tvoje tělo v té formě, kterou dostává, zvládne účinně zpracovat, to jen tak na okraj. Takže ve výsledku to může být projev mnohem většího problému.

Psychické to v téhle chvíli už částečně bude taky. Když se ti několik let tělo za orgasmus odvděčuje nesnesitelnou bolestí, tak by bylo s podivem, pokud bys nebyla v tenzi tak nějak preventivně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.5.20 20:34

@marzanna opravdu to na to nemá vliv… umím bez toho žít a psychicky na tom zle fakt nejsem a už vůbec ne kvůli toho… nepotřebuji to k životu.. ale pokud se to děje už samovolně, a spustí se tenhle „koncert“ a extrémní křeče, tak už mi to zkrátka nedá… v tenzi nejsem, vždy jsem naprosto uvolněná.
Co si pamatuju když jsem HA nebrala, nebo dělala pauzy po 21 dnech, nedělalo mi to. Ale asi už je to i tak hodně dlouhá doba co to beru… děkuji každopádně…

  • Nahlásit
  • Citovat
4955
30.5.20 19:59
@Anonymní píše:
@marzanna opravdu to na to nemá vliv… umím bez toho žít a psychicky na tom zle fakt nejsem a už vůbec ne kvůli toho… nepotřebuji to k životu.. ale pokud se to děje už samovolně, a spustí se tenhle „koncert“ a extrémní křeče, tak už mi to zkrátka nedá… v tenzi nejsem, vždy jsem naprosto uvolněná.
Co si pamatuju když jsem HA nebrala, nebo dělala pauzy po 21 dnech, nedělalo mi to. Ale asi už je to i tak hodně dlouhá doba co to beru… děkuji každopádně…

Ok nejsi, když nenávidíš svou menstruaci atd. Vyhledala bych psychoterapii. :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12131
30.5.20 20:25

Tak to bych spíš viděl na kontrolu u neurologa. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
30.5.20 21:21

Milá zakladatelo, konečně někdo se stejným problémem jako mám já. Tyto problémy ustoupily pouze v těhotenství - bohužel věčně těhotné být nemůžeme :mrgreen: :lol:
Já už na své uspokojení raději zapomínám. Ta bolest za to nestojí. :,( S dr jsem to nikdy neprobírala. Mám křeče ikdyž se mi o orgasmu jen zdá ( ve snu) - vzbudím se s příšernou bolestí.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
30.5.20 23:03

@Anonymni moc děkuji za normální odpověď, ubohé když tady někdo z druhého dělá psychicky nemocného, kor když jasně a důrazně píši, že když jsem HA neužívala - nedělalo mi to. Teďka abych neměla menstruaci platíčka spojuju, možná i to vadí, kdoví. Ale ta bolest je příšerná!!! Fakt se to nedá, nemůže člověk ani v klidu sedět, šije sebou, je mu zle, brečí jaké křeče to jsou a modlí se ať to fakt přejde. Právě, mám to stejně, už jsem se vykašlala na své uspokojení, ale někdy mi to nedá, ze zvědavosti zkusím, a hned po pár sekundách lituji. Nejhorší, když člověk tak dlouho abstinuje ve všem, tak už se to děje i samovolně z ničeho nic, sny, nebo prostě jen tak. Děs.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
31.5.20 12:23
@Anonymní píše:
@Anonymni moc děkuji za normální odpověď, ubohé když tady někdo z druhého dělá psychicky nemocného, kor když jasně a důrazně píši, že když jsem HA neužívala - nedělalo mi to. Teďka abych neměla menstruaci platíčka spojuju, možná i to vadí, kdoví. Ale ta bolest je příšerná!!! Fakt se to nedá, nemůže člověk ani v klidu sedět, šije sebou, je mu zle, brečí jaké křeče to jsou a modlí se ať to fakt přejde. Právě, mám to stejně, už jsem se vykašlala na své uspokojení, ale někdy mi to nedá, ze zvědavosti zkusím, a hned po pár sekundách lituji. Nejhorší, když člověk tak dlouho abstinuje ve všem, tak už se to děje i samovolně z ničeho nic, sny, nebo prostě jen tak. Děs.

Úplně tě chápu. Prožívám to stejně. Poslední dobou uvažuji, že se s tím svěřím na gyndě.
No každopádně je zvláštní, že k tomu stačí třeba jen ten sen :,( Já jsem bez chlapa 3 roky- vždy jsem se modlila ať se hlavně neudělám :rofl: 8o

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
29.6.20 16:20

Někdo další se stejným problémem?

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama