Poradna gynekologa
MUDr. Jiří Škultéty
Děvčata zdravím, jdu si k vám pro radu. Už delší dobu jsem pociťovala příznaky nevolnosti, nateklá a citlivá prsa, jemné pnutí v podbřišku a zádech atd… Šla jsem k lékaři a na krev. Krevní testy dopadly tak že se nedá na 100% potvrdit že jsem těhotná. (Test by odpovídal čtvrtému až pátému týdnu ale ne osmému až začátku devátého. ) Příznaky přetrvávají a možná i sílí. Když jsem se dnes testovala vyšel mi opět pozitivní test. Co s tím?
Zažil to někdo také? Samozřejmě žádanku na další test mám. S lékařem domluvený postup.
@Tinka 1987 píše:
Děvčata zdravím, jdu si k vám pro radu. Už delší dobu jsem pociťovala příznaky nevolnosti, nateklá a citlivá prsa, jemné pnutí v podbřišku a zádech atd… Šla jsem k lékaři a na krev. Krevní testy dopadly tak že se nedá na 100% potvrdit že jsem těhotná. (Test by odpovídal čtvrtému až pátému týdnu ale ne osmému až začátku devátého.) Příznaky přetrvávají a možná i sílí. Když jsem se dnes testovala vyšel mi opět pozitivní test. Co s tím?Zažil to někdo také? Samozřejmě žádanku na další test mám. S lékařem domluvený postup.
Tomuhle nějak nerozumím
jako že bys podle tebe měla být cca v osmém týdnu, ale podle testu jsi jen cca v pátém?
Jestli cekas 8tt, tak uz by muselo tehotenstvi byt prokazane ultrazvukem. Ale pokud byla nizka hladina hcg, tak utz doktor asi nedelal. Bud jsi mela hodne pozde ovulaci nebo to muze byt zamlkle tehotenstvi, pokud je nizka hladina hcg v porovnani s ocekavanym tydnem. Nebo jiny nepriznivy stav. Nezbyva nez vydrzet do dalsi kontroly.
Kolik bylo HCG? Kdy byly posledni mesicky? Kdy byl prvni pozitivni test z moci? Delal lekar ultrazvuk? Jak dlouho trvaji priznaky a kdy se objevily v zavaznosti na cyklus? A hlavne jak dlouho meskaji mesicky? Takto strasne tezko radit. Zalezi, kdy se nabirala krev a hlavne jak ta hladina poroste.
Poslední menstruace byla od 30.6.do 4.7. Hcg bylo 455 ul první pozitivní byl sobota 19.8.
A cyklus byva pravidelny 28 dni?