Kurz - personalistika

Anonymní
20.9.12 10:49

Kurz - personalistika

Ahoj,
uvažuji o tom stát se personalistou. Můžete mi prosím někdo poradit zda existuje nějaká škola nebo kurz pokud možno v Praze nebo Středočeském kraji a zda je reálné o tomto uplatnění uvažovat?
Mám SŠ vzdělání - gympl a uplatnění v dnešní době bohužel velmi špatné. Dík a pěkný den Lenka

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1801
20.9.12 20:28

Ahoj, já studuji personalistiku na ČVUT, jestli bys měla zájem, můžu ti poslat vyčerpávající info :-) O uplatnění reálné uvažovat je, ale určitě lepší pokud budeš mít VŠ a nejen nějaký kurz. Ale tak jako všude jinde, je i v tomhle oboru těžké najít práci, dokud v ní nemáš praxi, ale nereálné to není. Velkou výhodou je dobrá znalost AJ.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.9.12 07:22

Moc ti dík. O škole jsem taky uvažovala ale nevím nevím - práce, rodina, nevím jak to všechno sladit. Za bližší info bych byla ráda - mail: ***@email.cz (pozor ty dvě písmena nejsou 11 ale LL). Dík a pěkný den.

• Citovat
  • Upravit
207
15.10.12 17:13

@bisonka Ahoj, mohla bych Tě požádat o bližší info ke studiu personalistiky na ČVUT? Klidně třeba so SZ. Dívala jsem se na jejich stránky a nějak jsem tam nic nenašla…díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1801
17.10.12 21:28

Trumbeli Ahoj, ráda ti napíšu víc, jen teď mám hrozně málo času, ale jakmile budu mít chvilku (třeba na nějaké přednášce :-D) tak se ozvu :-) Na stránkách toho moc není, jedině tohle http://www.muvs.cvut.cz/…a-management a pod Personálním managementem v průmyslových podnicích je časový plán studia, tak tam jsou vypsané předměty. To jen pro jistotu, kdybys to tam předtím náhodou přehlédla :-) kdyžtak napiš, co by tě zajímalo, zkusím napsat nějaké obecné info, ale kdybys měla nějaké konkrétní dotazy, tak ráda na všechno odpovím :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1
26.5.13 18:56

personalistika -studium

Ahoj,