Maličko přenášíme....

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymni
2.2.04 18:00

Maličko přenášíme....

Už máme po termínu… máte někdo nějaký tip, čím a jak tomu napomoci aby se porod rozeběhnul… ?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymni
2.2.04 19:05

Maličko přenášíme....

V porodnici radily sestry sperma- prý to moc pomáha.

• Citovat
  • Upravit
43
2.2.04 19:07

Maličko přenášíme....

Ahoj, s přenášením mám své zkušenosti a tak znám snad každou „babskou radu“, jak miminko vylákat ven. Takže hezky popořadě:

• sex (ale jen za předpokladu, že ti je příjemný). Ve spermatu jsou obsaženy prostaglandiny, které jsou podávány přenášejícím maminkám při vyvolání porodu tabletami zaváděnými do pochvy.
  • měla jsem přímo od lékařky „naordinovány“ dvě deci červeného vína denně (opravdu ne víc, ale dvě deci prý vůbec nemohou uškodit, naopak jsou v dané situaci žádoucí)
  • užívat šest kapslí pupalky dvouleté denně (3× dvě kapsle) a pít dvakrát denně šálek mateřídouškového čaje a dvakrát denně čaj z maliníku.
  • teplá vana
  • dlouhé procházky
  • chůze po schodech.

Dlužno podotknout, že ač jsem toto všechno důsledně dodržela, bylo nakonec nutné vyvolat porod medikamenty - to ale bylo dané špatnou polohou miminka, která vždy po startu bolestí signalizovala mému tělu, že mimi ještě na porod není připravené:-))). Podotýkám, že všechny babské rady pocházejí od lékařů a ne třeba od paní sousedky, takže jsem se toho nebála:-))). Taky za normálních okolností pomáhá tzv. Hamiltonův hmat, který provede gynekolog při vnitřním vyšetření.

Tak hodně štěstí a ať už to netrvá dlouho a držíš v náručí zdravé a krásné miminko! Blanka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
296
2.2.04 21:11

Maličko přenášíme....

Ahoj,

přidávám se k tomu, co už je tu dvakrát napsáno - prostě pomáhá sex.