Malování fotky dle čísel

2.3.16 23:15

Malování fotky dle čísel

Děvčata moc ráda maluji/vymalovávám. Používám omalovánky pro dospělé ale nyní jsem u známé zahlédla moc pěkný obraz namalovaný dle fotky dcerky, malovala akrylkami na plátno dle čísel sama. Dívala jsem se na web toho eshopu který to vytvořil, aby si to člověk doma mohl sám namalovat, vypadá zajímavě ale chtěla jsem se zeptat raději předem zda maté s tím zkušenosti, zda je to moc těžké nebo to zvládne i amatér? :think: :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2.3.16 23:45

@supermamča
Pokud myslíš nyní to z OMaestro jak jim pošleš fotku a oni vytvoří k tomu set s barvami a plátnem, tak mám namalované již 3obrazy a to jsem zcela amatér. Mají kvalitní tenký štětec a tím pádem i malé polička jdou vymalovat. Takže neboj zkus a uvidíš, pokud budeš chtít tak vyfotím co jsem malovala :dance: :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3.3.16 00:27

poraďte kterou variantu

Ano tu myslím, díky za info. Sice mám na výběr nechat si to od někoho namalovat ale vlastní je vlastní, a lépe se vychloubá :P
Jakou variantu by si zvolila? Byla by to fotka z těhotenství s manželem který má na mém bříšku ruce..
Zde jsem stáhla ty dvě varianty z jejich stránek mezi kterými volím.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7193
3.3.16 04:55

Mohu poprosit o odkaz na stránky. Díky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1132
3.3.16 06:26

Prosim taky o odkaz. Hledam, ale nemuzu to najit. Byl by to super darek…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
344
3.3.16 06:31

TAké bych prosila odkaz. Děkuju :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3.3.16 09:28

@nataluska @Brouk č.1 @olga1975

Stránky se jmenují omaestro tecka cz
Poraďte jakou z těch možností byste zvolili osbně? Přemýšlela jsem že asi ta černobílá, mám totiž podobnou fotku jak tam na začátku se mění ty obrázky, ty jdou vidět ale asi jen z počítače.

Editace adminem 3.3.2016 - odstranění odkazu

Příspěvek upraven 03.03.16 v 17:58

• Nahlásit
  • Citovat