Malý zázrak?

30
8.9.16 19:47

Dobry vecer, damy :kytka: :mavam:
Ohledne tehotenstvi jsem jeste velky laik…
Proto se ptam vas, zkusenych zen, zda dusici a silneji pozitivni test i tak muze znamenat, ze bych tehu nebyla? Mimi neni planovane ale rozhodne zadny omyl :srdce: V pondeli jdu na gyndu a doufame v potvrzeni :hug:
Dale budu rada za kazdou zkusenost tehulek se snizenou funkci stitne zlazy ci zvysenym prolaktinem. Mne trapi oboje. I proto nas tak rychly pozitivni vysledek prekvapil (vylozene snazeni neprobehlo ale obcas jsme se proste pomilovali se vsim vsudy ;) )Asi to bude jeden velky zazrak :dance:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2730
8.9.16 19:51

@Sokereska Já myslím, že to těhotenství bude, testy máš různé, tak nepředpokládám, že by všechny vyšli falešně pozitivní. Tak potichoučku gratuluji, zázraky se dějí :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
411
8.9.16 19:54

Očividně pozitivní testíky :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9374
8.9.16 20:00

Krásné pozitivní testíky, gratuluji :kytka: Akorát od pondělní návštěvy gyndy moc neočekávej, doktor ještě nic nepozná, maximálně ti vezmou krev, zda je přítomno hcg. Ale to už jde poznat i z moči :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30
8.9.16 20:07

@Petule030 na to me uz upozornovali pres telefon :-) Chtela jsem aby se mrkli uz zitra… Na pondeli jsem byla objednana uz predtim :lol:
Vzhledem k te stitne zlaze se to musi rychle resit tak proto trochu pospicham :cert: snad neco zjisti :think: Zatim mam zpozdeni 3 dny a podle me se nam to „prihodilo“ okolo 23. Tak uvidime :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
532
8.9.16 20:09