Mám nechat školu?

Anonymní
16.1.25 10:52

Mám nechat školu?

Dobrý den,

prosím o zachování anonymity. Téma je citlivé a mám tu známé.

Studuji prvním rokem navazující magisterské studium anglického jazyka na pedagogické fakultě. Vždycky jsem trpěla úzkostmi, nejen, co se školy týče, ale i kvůli běžným každodenním věcem a i vážnějším tématům. Co jsem nastoupila na vysokou školu, zhoršilo se to a přidaly se i docela nehezké panické ataky, při kterých nemůžu pořádně dýchat. Když jsem byla mladší, tak nad těmito problémy všichni jen mávly rukou a ani teď to nikdo nijak neřeší, ale ono je to pořád horší :,(

Mám hotového bakaláře, můžu učit kurzy na jazykové škole, dělat učitelku v MŠ nebo asistentku pedagoga ve škole či školce. Tím, že mám anglický jazyk, můžu překládat nebo tlumočit. Možnosti jsou, tam problém není. Vím ale, že než si práci zajistím, bude to trvat.

Co byste dělali Vy? Zůstali byste na škole? Odešli?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1261
16.1.25 11:03

Nečekala bych, až moje problémy s úzkostmi bude řešit někdo jiný, a začala s tím sama. jinak tu bude za chvíli téma „mám nechat práci?“

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
16.1.25 11:05

Řeš to, já nemám ani žádnou střední, jen základku a do teď psychiku v pr.deli. :zed:

• Citovat
  • Upravit
315
16.1.25 11:05
@Anonymní píše: Více

A proč by to měl někdo řešit? Řešit to musíš hlavně ty, vždyť jsi dospělá ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1261
16.1.25 11:06

Vykašli se na školu, objednej se k odbornikovi a řeš to. Jinak se to bude zhoršovat. Školu si můžeš dodělat kdykoliv

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
16.1.25 11:06

Prohlízela bych se po práci a pokud by se našlo to ono nechala bych školu. Bc už jsi, takže odškrtnuto máš? Můžeš si to nedělat třeba jindy. Taky by stálo za úvahu ty svoje ataky řešit. Ty sama řešit, ne někdo za tebe! Pokud bys chtěla pracovat s lidmi bylo by fajn vědět co ze sebou pokud bude nějaká situace co tě rozhodí.