Materiály ke studiu sociální činnosti

5
16.8.21 11:57

Materiály ke studiu sociální činnosti

Ahojky! :)

Studuji obor sociální činnost a ráda bych se zeptala, zda by jste mi někdo neposkytl nějaké poznámky nebo materiály ze školy. Jde mi především o předměty: pedagogika, sociální služby, psychologie, právo. Pokud by jste měli i materiály s tematikou předškolní pedagogiky, byla bych moc ráda.

Předem velice děkuji a za každou pomoc Vám budu vděčná.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
179
16.8.21 12:05

Hele a ty si nezapisuješ z hodin? :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36845
16.8.21 12:10

A zkoušky za tebe nemáme udělat? Jinak existuje taková budova knihovna se to myslím jmenuje tam najdeš věci.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21036
16.8.21 12:23
@vanesa.7 píše:

Studuji obor sociální činnost a ráda bych se zeptala, zda by jste mi někdo neposkytl nějaké poznámky nebo materiály ze školy. Jde mi především o předměty: pedagogika, sociální služby, psychologie, právo. Pokud by jste měli i materiály s tematikou předškolní pedagogiky, byla bych moc ráda.

A tímto přístupem fakt nedostudujes.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
526
16.8.21 12:46

Proto se do té školy chodí - abys měla svoje výpisky. Veškeré další studijní materiály vám poskytuje škola nebo knihovna :nevim: nehledej způsob jak to mít co nejsnazší a raději se uč.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12820
16.8.21 13:49
@vanesa.7 píše:

K tomu existuji prednasky, kde se delaji vypisky..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
578
16.8.21 14:33

Tady je sama chytra zenska zase :D Ja uz ty vypisky bohuzel nemam, ale je naprosto beznou praxi si je nekde sehnat. Opravdu si katdej nepise vsechno jak trubka :) Uznavam, ze jsem o zapisky prosila spoluzaky nebo rocnik nad nami, abych si to mohla jen projit, zvyraznit a moc se s tim neprdet :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5
17.8.21 08:16