Měl někdo podobný problém?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
13.10.21 00:55

Měl někdo podobný problém?

Ahojky, budu ráda pokud si někdo vyslechne a poradí. Mám 18 a o mimčo se tedy ještě nesnažím :D ale zato mě trápí problém s cyklem. Beru HA Yosefinne, je to už má 3. HA žádná z předešlých mi nesedla (u vsech byly nějaké komplikace) Vše bylo v pořádku až do konce tohohle Září. V průběhu braní pilulek jsem začala špinit - podotýkám, začala jsem mít nehezké stresové období - po spineni přišlo krvácení jako bych měla klasickou MS ale ta podle HA přišla až dnes. Celou dobu od 29. 9. krvácím, střídá se to mezi špiněním a bolestivým krvácením, doprovází to i bolest zad. Podotýkám ještě to, že jsem anémik a takto dlouhá MS mě opravdu vyčerpává. Na zítra jsem objednaná na gyndu, ale chtěla jsem se tu poradit s vámi. Jsem zoufalá :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
154
13.10.21 06:53

Zajdi si na tu gynekologii, tady Tě nikdo nevyšetří.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.10.21 09:48

Já taky špinila takhle dlouho při každých prášcích, žádné mi nesedly.. Mám místo toho antikoncepční kroužek a nemůžu si stěžovat.

  • Citovat
  • Nahlásit
15.10.21 16:14

Tak jsem se setkala s případem, kdy na vině bylo očkování. Od 1. Srpna jsem ockovana druhou dávkou a zřejmě mi to rozhodilo celý cyklus i funkci HA. Ale dostala jsem Norethisteron a uvidíme, co bude dal. Ale upřímně i tak mám strach z další dávky pokud ji schválí :D pokud by měl někdo podobný problém pište, budu ráda pokud v tom nejsem sama. :oops:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat