Menstruace, HA a hnědý výtok, menstruace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.07.18 10:17
menstruace, HA a hnědý výtok/menstruace

Ahoj holky, začala jsem brát antikoncepci 2.den co jsem měla menstruaci, menstruace celkově trvala 7 dní, a od konce „červené“ menstruace mám na vložce hnědou „tekutinu“, a nevím, jestli je to menstruace, nebo výtok. Teď od červené menstruace trvá 5 dní, a nevím co s tím.. je to normální? :,( Nikdy jsem těhotná nebyla, a doufám, že je to kvůli tomu, že si tělo zvyká na ty nové hormony a brzy to přejde :(

Reakce:
Leli_83
Ukecaná baba ;) 1839 příspěvků 10 inzerátů 19.07.18 11:33

Občas se to na začátku braní antikoncepce děje a občas to dokonce i přetrvává. :-( Vystřídala jsem asi 4 druhy antikoncepce, sedl mi až ten poslední, kdy se postupně zvyšuje dávka hormonů. Při těch předešlých jsem klidně krvácela i celý měsíc v kuse. Opravdu dokonalá antikoncepce. :zed: Takže zkus první cyklus vydržet, pokud to nepřejde, tak v dalším cyklu to už řeš s lékařem.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.07.18 12:15

@Leli83 dobře, děkuji moc :-( :-)

CrazyOwl
Stálice 74 příspěvků 19.07.18 18:38

Chvíli trvá než se hormony a vše v těle ustálí. Po prvním měsíci by mělo být vše ok. Já pak začala špinit asi po půl roce a musela jsem změnit antikoncepci na nějakou s více hormony.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.07.18 09:59

@CrazyOwl takže se nemám ničeho strachovat? :( :think:

CrazyOwl
Stálice 74 příspěvků 21.07.18 13:13
@Anonymní píše:
@CrazyOwl takže se nemám ničeho strachovat? :( :think:

já bych se nebála a počkala. upravi se to

Váš příspěvek
Reklama