Menstruace při HA

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
18.6.19 22:51

Menstruace při HA

Ahoj, antikoncepci beru cca. rok a půl a chtěla bych se zeptat, jestli se před sedmidenní pauzou může objevit podobný předmenstruační syndrom jako když žena prášky nebere - konkrétně bolení prsou. Trochu se bojím, protože mi zbývají do pauzy 2 prášky a za tu dobu, co beru antikoncepci se mi tohle ještě nestalo (nikdy bych nepoznala, že mám před pauzou, prsa a podobně mě bolela naposledy v době, kdy jsem prášky ještě nebrala). Bojím se trochu, protože studuju a zas si budu vsugerovávat, že jsem těhotná… :D

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6865
19.6.19 13:00

Jasně že jo, HA 10 let v kuse a vždy před ms podbrisek a prsa

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.7.20 20:42

Ahoj holky,
začala jsem brát minulý měsíc ha a ráda bych se Vás zeptala, jak ha ovlivnila vaší menstruaci (délku, intenzitu,…). Ano vím že při braní prášku to není menzes jako taková, ale snad chápete co tím myslím.

• Citovat
  • Upravit
910
22.7.20 21:13
@Anonymní píše:
Ahoj holky,
začala jsem brát minulý měsíc ha a ráda bych se Vás zeptala, jak ha ovlivnila vaší menstruaci (délku, intenzitu,…). Ano vím že při braní prášku to není menzes jako taková, ale snad chápete co tím myslím.

Kratší a méně intenzivní, slabší pms (ač náladová jsem byla pořád), všeobecně ‚větší klid‘. Nicméně já HA brala právě za tím účelem, nekolik týdnů jsem totiž řešila problémy s extrémně silnou a nadměrně častou menstruaci, zkoušeli jsme nejdřív jiné metody, nic nezabralo. Výhoda byla, že problémy se mi už nevrátily ani po vysazení. Tak asi záleží i na tom, jak to je před nasazením.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
XoxoCaroline
22.7.20 21:34
@Anonymní píše:
Ahoj holky,