Krvácení mimo menstruaci při HA

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.06.19 07:31
Krvácení mimo menstruaci při HA

Zdravím,
Je mi 17 let a HA beru už přes rok. Do teď jsem neměla žádný problém a nevynechala jsem jedinou tabletku. Dnes se mi ale objevilo velmi lehké krvácení společně s nevolností a omdéváním, přitom do dobrání platíčka mi zbývají ještě 4 tablety. Vždycky jsem slyšela, že takové krvácení se vyskytuje hlavně v prvních měsících užívání, ale já ji beru už poměrně dlouho. Pohlavní styk jsem naposledy měla 3 dny před tímto. Je to běžné i tak nebo to může znamenat něco horšího? (vnitřní problémy nebo nedejbože těhotenství…)
Děkuju za odpovědi :D

Reakce:
Pajule25
Kecalka 261 příspěvků 17.06.19 07:49

Mě se to taky stávalo během 10let co jsem HA brala… Pokud se to nebude opakovat pravidelně neřešila bych to. Jsou to hold hormony :nevim: Normálně ty 4 prášky dober jak máš, dej si týden pauzu a zase začni brát ;)

Váš příspěvek
Reklama