Menstruace při stálé antikoncepci

Anonymní
17.1.20 15:55

Menstruace pri stale antikoncepci

Ahoj, beru antikoncepci Qlairu - u ktere se nevynechavaji pilulky, bere se stale, tudiz se nema menstruovat.
Uz 3 dny me ale trapi lehke krvaceni a lehke bolesti jako pri menstruaci, platicko beru 4. tedy 4 mesice. Lekarka ordinuje bohuzel jen v pondeli a to uz budeme na dovolene.
Ma s tim nekdo zkusenost?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1984
17.1.20 16:31

Tohle je v pribalovem letaku: Během prvních několika měsíců užívání přípravku Qlaira můžete mít neočekávané krvácení. Obvykle krvácení začíná v den 26, den kdy užíváte druhou červenou tabletu nebo v den (dny) následující. Informace, které si zaznamenaly ženy do svých deníků během studie s přípravkem Qlaira, ukazují, že neočekávané krvácení v daném cyklu není neobvyklé (10-18 % uživatelek). Jestliže se neočekávané krvácení vyskytuje déle než 3 po sobě jdoucí měsíce nebo jestliže začne až po několika měsících, Váš lékař musí vyšetřit příčinu.

A o tom, že má být krvácení z vysazení tam píší, že by taky mělo být…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23
17.1.20 21:13

Nebála bych se, hodně lidí špiní/krvácí při ha.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama