Menstruace při vysazení HA

Anonymni
22.7.08 16:38

Menstruace při vysazení HA

Přeji všem hezké odpoledne. Ráda bych se zeptala, na vaše zkušenosti po tom, co jste vy:,–(ili HA. První měsíc se dostavily měsíčky o týden později, druhý měsíc stejně a teď už jsem to dva měsice nedostala. Dělala jsem si pro jistotu těhotenské testy a všechny byly negativní, protože používáme kondom. Tak řeším, jestli zajít k lékaři, nebo je to běžné a po nějaké době se to upravi.
Díky Can

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

12332
22.7.08 18:03

MS

Ahoj, mě se cykly upravily cca po 6 měsících, a mým kamarádkám taky, do té doby jsem měla cyklus i 56 dní a taky jsem testovala :-) a nic a taky nic nebylo :wink: . Až po těch 6 měsících bych to začala řešit, na podporu normálnío cyklu bys mohla pít kontryhel. B

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9130
22.7.08 19:07

Ahoj,
tak ja jsem po vysazeni prasku mela cyklus v poradku, porad je 25-28 dni.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4258
22.7.08 19:13

ahoj ja jsem mela taky po vysazeni cyklus normalni cca30dni.ale mela jsem to o dost silnejsi :evil: ja bych radsi k dr.sla.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
andela
22.7.08 20:54

a práškama i bez to mám porád stejně …
dr. zavolej a optej se jí a uvidíš na čem jsi …

  • Nahlásit
  • Citovat
28414
22.7.08 20:57

Já v květnu vy:,–(ila prášky a první cyklus byl 46 denní :roll: Pak jsem začala špinit po 14 dnech a ještě semtam špiním :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
ave
837
22.7.08 21:24

Já po vysazení HA vůbec nic a MS nakoply až hormony - konkrétně Clostylbebyt, co mi napsal doktor. I tak jsem MS měla nejčastěji po 37
dnech a to velmi, velmi slabou. Otěhotněla jsem přirozenou cestou po necelých dvou letech. Takže jsem tě asi moc nepotěšila, ale hlavně nezoufat. Od té doby nevěřím, že HA je až tak neškodná a bezvadná.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
23.7.08 09:29

Moc vam dekuji za odpovedi. Zkusim pit ten kontryhel. Zatim miminko nemame v planu. Ono to zacalo tak, ze se mamka dostala do prechodu a docela spatne ho snasela. Doktor ji proto predepsal antikoncepci, kterou nikdy predtim nebrala. Uzivala ji mesic a nakonec skoncila na JIP s tim, ze nemohla dychat a zjistili ji spatnou srazlivost krve. A volal mi jeji obvodak, ze si okamzit mam nechat udelat nejake testy, jinak, ze bych mohla mit mozkovou prihodu uz v mem veku (26) v kombinaci s timhle onemocnenim a antikoncepci. Tak jsem ji radeji vy:,–(ila uplne, protoze jsem prestala verit jeji skodlivosti. O miminko se chceme zacit snazit pristi rok, tak doufam, ze to nebude(co se tyce zbytku antikoncepce) problem. Jeste jednou moc dekuji za odpovedi, jste hodne :)

  • Nahlásit
  • Citovat
Nikynka86
30.7.08 12:49

Milá Annonymni,
urcite to neber na lehkou vahu a zajdi si co nejdriv k Dr.Cim driv ti ty hormony rozhozene po HA (mimichodem vetsi svuïnstvo neznam) tim driv budes klidnejsi a taky tim driv se Ti pristi rok povede otehotnet!Po vysazeni totiz nemusi byt klidne i rok ani ovulace,proste telo je cele zmatene a neumi fungovat!
Ja to zazivam prave ted!Je mi 21let,v breznu jsem vy:,–(ila HA Pramino po 6letech uzivani!MS prisla tak,jak mela byla jeste pod vlivem hormonu,ale to,co me cekalo potom???Pres 50dni cyklus a kdybych nedostala vyvolavaci injekce,tak by neprisla vubec.Musela jsem jit na 2,protoze jedna nezabrala!Ted znovu a to uz je 5mesicu od vysazeni!Mam zpozdeni 12dni,tehotna nejsem,ale zoufala ano!Je to strasne!Zitra jdu k Dr. sam rikal,ze mi to zacne okamzite lecit,aby sjme tehu pomohli!Tohle moje telo samo nezvladne!A ja po psychicke strance uz taky ne!A to nemluvim o tom,jak mam cely cyklus bolesti v podbrisku ,obcas i krece a natekla prsa,nenei mi jedna podprsenka!
Takze hormony nejsou sranda!Muj Dr. mi rekl,ze pokud se to bude okapovat at necekam dyl jak 14dni po zpozdeni a okamzite prijdu!
Jeste ke kontryhelovymu caji!Ja jsem po nem mela akorat tak krece v brise a MS taky neprisla!Pokud si prectes na obalu,je na slabsi krvaceni a bolesti pro MS,ne na srovnani…to je veliky rozdil!A uzivani taky neni sranda…
Pokud si prejes otehotnet-mel by se pi prvni 2tydny cyklu a potom ne!Pokud na silne krvaceni pri MS atd… druhou cast cyklu (cili 3 a 4tyden cyklu!Je to bylinka,ale lek jako kazdy jiny,takze i s kontryhelem opatrme!

  • Nahlásit
  • Citovat
388
30.7.08 14:03

Ahoj! Takže taky přidám něco do mlýna. HAK jsem vy:,–(ila v říjnu, první ms po 70DC, pak už kolem 50DC. O mimi se snažíme, teda spíš nesnažíme, protože nemám ovulaci. Nakonec to dopadlo tak, že jsme skončili v CARu (GEST) a dělají nám momentálně všechny vyšetření. Dr. mi řekl, že HAK je největší svinec. Já brala HAK 10 let od 17 let a tělo mi nedospělo, tzn. prý to proto blbne. Takže my budeme rádi když mimi bude z umělka.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Nikynka86
30.7.08 14:08

Janí
Jj,ja to tak taky vidim…Ja je brala od 15let a ani pred HA jsem MS nemela,takze to vidim tak,ze mi telo nikdy v zivote vlastne nefungovalo,tak jak melo!Snazime se 5mesic a bez uspechu,MS neni,ovu neni,nic neni!
Vidim to,ze i my skoncime v Caru-u nas Sanus a budu vdecna,ze budu mit umele oplodneni a miminko timto zpusobem!

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
1.8.08 09:44

Nikynko a Jani, dekuji. Je pravda, ze jsem zacala pit kontryhel a hned menstruace prisla. Ale davam si ho tak 3× tydne. Uvidim, jestli ted prijde v terminu a kdyz ne, tak se vydam k doktorovi. Drzim pesti, at jste obe brzy vporadku a povedou se mimca. Can

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
14.6.09 21:48

vy:,–(ila jsem po 12 letech HA (Femoden a Lindynette) a první menstruace bez problémů přišla po 29 dnech - vůbec jsem to nečekala, ale uvidíme další měsíce - ještě není vyhráno

  • Nahlásit
  • Citovat
17
8.8.09 16:51

začíná se to rozhazovat

taky jsem vy:,–(ila po skoro 13 letech a první dva cykly vzorně po 28 a nyní jsem už 3 dny po a stále nic - těhotná nejsem, test negativní a používáme kondom… vypadá to, že to pravé vzrůšo teprve začne a bůhví, jak se budou cykly vyvíjet dál… když tu ostatní udávají jak se jim cykly po dobrém startu rozházely na až 60 dní, vyvolávačky…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
janule.18
25.5.10 23:33

ahoj zdravím vás tady,taky bych něco ráda přispěla já antikoncepci vysadila po 3 letech v prosinci 2008 v lednu přišla menses normál a od té doby nic,jenom samé vyvolávačky a do toho jen špinění z toho strašně neštastná tenhle rok mi přišla menses jen jednou sama od sebe i na ultrazvuku byla videt ovulace a můžu říct pan doktor měl větší radost než já! ale po dva měsíce nic zprvu sem myslela že už konečně sem tehule nikomu sem nic neříkala a ni ppříteli a objednala se k doktorovi ten to ale vyvrátil a píchl mi agultin s tím že od prvního dne menses začít brát proveru menses došla ale 3 dny jen špinění po 14 dnech sem ale znovu dostala menses a trvá mi už 8 den mám z toho takovou radost protože sem to už dlouho nezažila,doufám že se vše obrátí v dobré a my se koněčně mimnka dočkáme :-)
nevím projíždím všelijaké diskuze ale ten kdo má podobný problém na toho sem zatím nenarazila jestli někdo máte zkušenost ozvě te se prosím

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama