Mladý pár - nový byt

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.10.18 09:47
Mlady par..novy byt

Mohl by mi nekdo poradit..stehujeme se do nového bytu..ja jeste studuji m tomu pracuji ale zatim bych chtela nejaky spotrebice jen klidne starsi ne uplne nový..poradite kde sehnat funkcni lednicku a sporak za rozumnou cenu? :roll:

Reakce:

smurfka
Nadpozemská drbna 29810 příspěvků 16.10.18 09:49

nejsi na FB? v nějakých skupinkách bazarových? případně pod tvým městem? tam se furt prodává, někdy dokonce i daruje

Micaella22
Kecalka 415 příspěvků 16.10.18 09:57

Na FB je marketplace- do vyhledavace zadas jen co chces. Nebo sbazar atd. Vzdyt je toho milion na netu

Jančakecalka
Generální žvanilka 22220 příspěvků 16.10.18 10:13

Známá si tohle vše nakoupila za slušné peníze na Sbazaru, většina věcí byla ještě v záruce.

Premek_Orac
Závislačka 4390 příspěvků 16.10.18 10:14
@Anonymní píše:
Mohl by mi nekdo poradit..stehujeme se do nového bytu..ja jeste studuji m tomu pracuji ale zatim bych chtela nejaky spotrebice jen klidne starsi ne uplne nový..poradite kde sehnat funkcni lednicku a sporak za rozumnou cenu? :roll:

Zkus stavební bazar, nebo prostě najděte na internetu něco v akci… Sporák nebo lednice není nic, co by stálo jako nové majlant. Výhodou může být, že nové ti dovezou, bazarové si zpravidla budeš muset dopravit sama.

Safrik
Kecalka 201 příspěvků 1 inzerát 16.10.18 10:15

Na bazosi byvaj taky levne a pekne.

Slečna Ferka
Extra třída :D 10096 příspěvků 16.10.18 10:26

Já dávala pračku za odvoz, ale nikdo ji nechtěl ;) Zkus nevyhazujto nebo letgo.

Nimie
Nadpozemská drbna 26043 příspěvků 16.10.18 11:11

@Slečna Ferka let go je super :palec:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova