Mykóza, nevím si rady

30
25.5.17 18:38

Mykóza, nevím si rady.

Ahoj Holky, už od prosince 2016 mě trápí mykóza. Teď ji mám nejspíš zase, a už si s ní nevím vůbec rady. Přítel se léčí taky i přes to, že nic nepociťuje. K doktorce už s tim jít nechci, jako poslední (před 2-3 týdn) mi dala krém Lomexin a prášky na 3 dny Mycomax. Bohužel, 3 dny po MS a mám to zase. Dneska jsem si teda zavedla česnek, tak doufám, že to zabere :-(. Přítel i já se před každým stykem myjeme. Snažím se nezapařit. Na MS používám tampony Ellen. Ale ta sv*ně se prostě vždy vrátí. Budu ráda za jakoukoli radu, která Vám pomohla! :-( Ještě dodávám, že si nemůžu dovolit něco dražšího, studuji, a tak nemám nějak velké příjmy a navíc do sebe nechci cpát pořád nějakou chemii. Děkuji za pochopení. :,( :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1343
25.5.17 18:51

Zkus si najit protikvasinkovou dietu..v zasade je to omezit hooodne cukr, bilou mouku a mleko (i vyrobky). Ja takto vyresila ekzem u syna a protoze jsem kojila, drzela jsem ji ja. tak krasnou plet jsem nikdy nemela a zadnou mykozu. Jist hodne zelene zeleniny a kup si probiotika Hylak v lekarne (cca 120 kc) - jsou hnusny ale fakt ucinny a muzou se uzivat dlouhodobe (v priblalaku je napsane jen tyden myslim, ale to je blbost). Jsou to i prebiotika, takze lepsi nez jakykoliv drahy preparat, jen je to kysele. Ale da se to hned zapit a je to ok. jinak teda vim, ze se doporucuje i wobenzym, ale ten bude asi drahy. Sla bych cestou te stravy a pak teda..nekdo to s jednim muzem ma porad a s jinym vubec..proste nekdy si „tela nesednou“ :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.5.17 18:56
@niky163 píše: