Nemocenská a absence ve škole
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Nemocenská a absence ve škole
Pěkný den, jsem studentka nástavbového studia a zároveň pracuji na Hpp, v novém pololetí jsem měla covid, který mi zkazil absenci, byla jsem 2 týdny doma, do toho jsem byla nemocná a nějaké různé obchůzky po doktorech, migrény atd.
Dnes v třídnické hodině máme napsat, ten kdo má nad 50%, co chceme pro doplnění absence dělat, jedné mé spolužáčce jako jediné omluvila, když byla s covidem doma, ostatním namluvila, že jsme byli nemocní, a tak bychom stejně do školy nešli a absenci nám nezruší.
Chci ji na papír napsat, že mi nepřijde fér, aby jen jedné žačce omluvila procenta a ostatním ne, hodlám si to vyhádat, mou otázkou je, zda si myslíte, že na to mám právo?
A hlavní otázkou je, jelikož jsem měla nemocenskou a nemohla nikam chodit, jestli, když si zajdu pro razítko od doktora, zda budu mít procenta omluvené a tak bych měla po starostech, děkuji
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Nechala bych si vyjet kopii neschopenky, pokud to jde a tu přinesla.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Kleisy píše:
Pěkný den, jsem studentka nástavbového studia a zároveň pracuji na Hpp, v novém pololetí jsem měla covid, který mi zkazil absenci, byla jsem 2 týdny doma, do toho jsem byla nemocná a nějaké různé obchůzky po doktorech, migrény atd.
Dnes v třídnické hodině máme napsat, ten kdo má nad 50%, co chceme pro doplnění absence dělat, jedné mé spolužáčce jako jediné omluvila, když byla s covidem doma, ostatním namluvila, že jsme byli nemocní, a tak bychom stejně do školy nešli a absenci nám nezruší.
Chci ji na papír napsat, že mi nepřijde fér, aby jen jedné žačce omluvila procenta a ostatním ne, hodlám si to vyhádat, mou otázkou je, zda si myslíte, že na to mám právo?