Neplacené volno, práce na DPPČ

Anonymní
31.8.21 21:40

Neplacené volno, práce na DPPČ

Zdravím :-)
Prosím anonym z důvodu pracovních záležitostí, o kterých nikdo neví…
Jsem na rodičovské, která mi končí v říjnu. Syn se nedostal do školky, takže v práci mám domluvené volno do čtyř let věku dítěte. Pracuji jako učitelka.
Náhodou jsem dostala nabídku učit pár hodin v jiné škole. Jedná se jen o výpomoc, doučování, kroužek…pár hodin ve dvou dnech. Práce by byla na DPPČ. Na tyto dva dny jsem sehnala placenou dětskou skupinu.
Za rok bych se ráda vrátila k původnímu zaměstnavateli (ten, kde bych teď pracovala mi ani plný úvazek nenabízí a asi ani nenabídne…).
Je to něco proti něčemu prosím? Seběhlo se to dost rychle, takže jsem neměla čas moc zjišťovat…
Nadále budu pobírat rodičovský příspěvek.
Děkuji moc za odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9731
31.8.21 21:44

Nevadí nic ničemu. Můžeš normálně tak pracovat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.8.21 21:58

Zakladatelka: Moc děkuji. Oznamovat to současnému zamestnavateli tedy nemusím?

• Citovat
  • Nahlásit
11176
31.8.21 22:06

Já jsem teda práci ve stejném oboru u „konkurence“ (ne přímé, ale v principu ano) během rodičovské hlásila, a dostala jsem bumážku, že se mi to povoluje.

Tady se to píše i výslovně.

„Matka (otec) může vykonávat vedle svého zaměstnání výdělečnou činnost, která je shodná s předmětem činnosti zaměstnavatele, u něhož jsou zaměstnáni, jen s jeho předchozím písemným souhlasem.“

Myslím, že když jsi v jedné škole a šla bys do jiné, budeš potřebovat souhlas. Předmět činnosti je totiž pořád stejný: škola.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
78191
31.8.21 22:09

@Slečna Ferka No, ale ono to chce dočíst až do konce: