Nerudný učitel autoškoly

19.9.22 19:15

Nerudný učitel autoškoly

Prosím o radu.
Je mi 23 let a dělám si autoškolu. Byla jsem zatím na 2 lekcích teorie a na 3. jsem se ze zdravotních důvodů nemohla dostavit. Omluvila jsem se tedy mému učiteli formou SMS.

Dnes jsem přišla na další hodinu teorie. Učitel mi doslova omlátil o hlavu, že jsem chyběla. Že pokud se to stane ještě jednou, tak mě vyhodí. SMS si pravděpodobně ani nepřečetl.

Když jsem chtěla odpovědět na otázky na které se nás v průběhu hodiny ptal ohledně dopravních značek - zarazil mě slovy - ty nemluv, ty sem nechodíš, ani to nemůžeš vědět. Nenechal mě zapojit se.
Vyhrožoval opakovaně vyhozením.

Příští týden mám první jízdy a už teď je mi na zvracení.
Chci se zeptat zda-li je toto chování v normě..? Myslím že ne…
A pokud odstoupím z autoškoly - budou mi vrácené peníze? Díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
34322
19.9.22 19:38

Res to s sefem/majitelem a chtej bud zmenu ucitele nebo vratit penize.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
107
19.9.22 19:39
@Amanahh1121 píše:
Prosím o radu.
Je mi 23 let a dělám si autoškolu. Byla jsem zatím na 2 lekcích teorie a na 3. jsem se ze zdravotních důvodů nemohla dostavit. Omluvila jsem se tedy mému učiteli formou SMS.

Dnes jsem přišla na další hodinu teorie. Učitel mi doslova omlátil o hlavu, že jsem chyběla. Že pokud se to stane ještě jednou, tak mě vyhodí. SMS si pravděpodobně ani nepřečetl.

Když jsem chtěla odpovědět na otázky na které se nás v průběhu hodiny ptal ohledně dopravních značek - zarazil mě slovy - ty nemluv, ty sem nechodíš, ani to nemůžeš vědět. Nenechal mě zapojit se.
Vyhrožoval opakovaně vyhozením.

Příští týden mám první jízdy a už teď je mi na zvracení.
Chci se zeptat zda-li je toto chování v normě..? Myslím že ne…
A pokud odstoupím z autoškoly - budou mi vrácené peníze? Díky