Neschopenka, výpověď a mateřská
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
@Aragua : pokud je ve smlouvě na dobu určitou napsáno, že končí nástupem kolegy z mateřské, která se vrací od 1.10., tak s tím asi nic neudělá i když je těhotná, ale nejsem právník, otázka je, jestli je normální mít ve smlouvě místo datumu konce smlouvy jen napsané, že končí až se vrátí určitý člověk.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Pět dnů je smůla, no. Tak zůstaneš do porodu na neschopence a pak požádáš o rodičák.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@myskalucka píše:
@Aragua : pokud je ve smlouvě na dobu určitou napsáno, že končí nástupem kolegy z mateřské, která se vrací od 1.10., tak s tím asi nic neudělá i když je těhotná, ale nejsem právník, otázka je, jestli je normální mít ve smlouvě místo datumu konce smlouvy jen napsané, že končí až se vrátí určitý člověk.
Je to normální.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@myskalucka píše:
Jo máte pravdu. Tady je to napsané: https://www.novinky.cz/…ovolene.html Tak v tom případě se asi nic dělat nedá, o pět dní to uniklo.
To se dost divím, že vůbec někdo na takové místo nastoupí…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Nj to uz se s tou materskou neda nic delat no☺…jen mi neni vubec jasny co dal…chlap mi tu rika, ze me nemuzou propustit kdyz sem na neschopence. Kdyz teda zustanu ne neschopence kdo me bude vyplacet nebo kam budu nosit papir na penize kdyz v praci uz budu propustena…jak tohle funguje?
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@B.arbusa.b
Pokud by si mela smlouvu na dobu neurcitou, tak te propustit nemohou. Ale na dobu urcitou ti proste konci pracovni pomer a basta. Mam to stejne, jen mam odpracovano tech 270 dni a vlezu se do ochranne lhuty. Listky na penize budu pry i po skonceni pracovniho pomeru nosit zamestnavateli a stejne tak mu donesu i papir na materskou.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit