Nespokojenost v práci

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.1.22 12:36

Nespokojenost v práci

Ahoj,

Prosím anonymně, citlivé informace o zaměstnání.

Pro představu: Pracuji jako THP (nechci specifikovat) v jedné nadnárodní společnosti. Jsem tu přes 2 roky. Samotnou práci mám rada, vystudovala jsem univerzitu a v oboru pracuji. Věkové jsem do 30. Děti zatím neplánují.

Již od srpna/září 2021 jsem v práci nespokojena. Hlavní příčinou je to, ze kolegové se snaží ze mě dělat jejich asistentku (důvod bude asi ten, ze jsem nejmladsi nebo nevím). Potřebuji pomoc s wordem, Excelem, Powerpointem? Potřebuji něco zařídit? Potřebuji jet nakoupit propisky? Vždy se obrací na mě, i když moje práce to proste není. Rada pomůžu, ale poslední dobou mi to přerůstá přes hlavu. Cítím se, jak kdybych byla holka pro všechno. Tenhle stav me demotivuje, a uz nedělám ani to, co musím (najednou v tom nevidím smysl).

Taky se v práci mentálně nudim - nemám žádné nové projekty, nic nad čím bych se mohla zamyslet nebo se nějak rozvíjet. Probírala jsem toto tema s nadřízeným, a prý hledá možnosti růstu (uz 3-4 měsíce).

Z tohoto důvodu jsem se poohledla po nové práci a ejhle, přistála mi na stole super nabídka (můj dream job, k tomu slušně ohodnoceny). Jsem po trech kolech pohovoru. Máji zájem a čekají na me vyjádření 8o

Ted sedím a přemýšlím v nynějším zaměstnání, ze ty lidi mám přeci jen rada, ze mi budou chybět. Zároveň si uvědomuji, ze měnit práci po 2 letech je hrozne brzo, nevypadá to vůbec pekne v CV.

Najednou se bojím nové výzvy (mám hypotéku). Firma, ve které jsem ted je stabilní na trhu, nepropousti, máme se tu vlastně krasne - zázemí, benefity (jen ten kariérní růst chybí).

Ohledně nove společnosti si nejsem jista její stabilitou, zázemím. Jedna se sice také o korporat, ale jejich prostředí neni natolik “načančane”. Zároveň ale tato firma nabízí kariérní rust, slusne (lepší) ohodnoceni.