Neurol a úzkost?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
30.10.21 21:05

Neurol a úzkost?

Když vám zabere neurol na „divné stavy-uzkost?“ Máte úzkost nebo je to něco jiného?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1139
30.10.21 21:07

Něco jako „opilost“?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1178
30.10.21 21:43

Přeformuluj otázku, nechápu, na co se ptáš :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23474
30.10.21 22:04

Když zabere, tak úzkost zmizí. Nastoupí stav klidu a mírné “mámtovpaži”.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 00:10

@Takco to ani ne. Divně po těle, jako že se něco děje. Strach, obava, že se mi něco stane? Líp neumím popsat :,(

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 00:10

@safina kdyby to šlo, napíšu to jinak 8o

  • Citovat
  • Nahlásit
1139
31.10.21 00:18
@Anonymní píše:
@Takco to ani ne. Divně po těle, jako že se něco děje. Strach, obava, že se mi něco stane? Líp neumím popsat :,(

A to máš po užití Neurolu?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 02:32

Neee..Neurol mě utlumí a chce se mi dost spát. Jen tedy dnešní noc hrůza děs..plno snů, co hodina dvě vzhůru..chjooo :,(

  • Citovat
  • Nahlásit
589
31.10.21 07:26

Já to měla taky, spaní hrozne a sny se mi motaly v hlavě ani neurol nezabiral Teda 0,25.Vic sem neskousela. Zabraly nakonec antidepresiva těm sem se bohužel nevyhla ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 08:27

@mikoy ty mám přes měsíc, ale asi budu muset navýšit.

  • Citovat
  • Nahlásit
6272
31.10.21 11:18
@Anonymní píše:
@Takco to ani ne. Divně po těle, jako že se něco děje. Strach, obava, že se mi něco stane? Líp neumím popsat :,(

a to píšeš, že se ti děje? A děje se ti to a chceš si vzít neurol nebo se ti to děje po tom neurolu? Sorry, píšeš jaj tatar, fakt se z toho nedá poznat, na co se ptáš. Proto asi nikdo moc nereaguje

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3385
31.10.21 11:42

@vulpes Asi tak. Četla jsem dotaz několikrát po sobě a nechápu nic. Ani z reakcí zakladatelky nejsem moudřejší :oops:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 11:47

@vulpes @citlivaduse Tatar asi jsem, co se dá dělat. Stavy přijdou, dám neurol, stavy skoro odejdou.

  • Citovat
  • Nahlásit
3385
31.10.21 11:50
@Anonymní píše:
@vulpes @citlivaduse Tatar asi jsem, co se dá dělat. Stavy přijdou, dám neurol, stavy skoro odejdou.

Ono to chvíli trvá, než zaberou AD. Nebo to bude chtít možná zvýšit jejich dávku, to prober s lékařem. Ze začátku brání jsou ty úzkosti časté.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 11:59

@citlivaduse asi jo, asi to bude tím, že AD ještě dostatečně nezabraly.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat