Neurologický problém u syna

Anonymní
26.11.20 13:57

Neurologický problém u syna

Zdravím, potřebuji radu nebo spíš ujištění.

Syn má poslední týden nejasné symptomy. Začalo to pohazováním hlavou, jako tik.
Snažila jsem se dovolal lékařce ale nic, ta jsem myslela že se to zlepší.
Ale dneska mi to příjde horší, pohazuje hlavou, mrká u toho očima a říká že má nějaký zvuk v uchu.
Doktorka je stále nedostupná ale já jsem už dost nervózní. Přemýšlím že zítra ráno místo školy prostě pojedeme do dětské nemocnice, ale nemám tušení jak tak tam teď chodí a jestli můžeme jenom tak přijít :nevim:
Syn je autista (Asperger) tak mě trochu hlodá co nám na to řeknou a jestli nepojedeme zbytečně. Že řeknou že je to jenom tik a nashledanou, případně nás neošetří vůbec když je covid doba. Tuší někdo?

Asi potřebuju spíš ujištění že se máme zítra sebrat a jet. Nebudou po nás chtít covid test? :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3743
26.11.20 14:16
@Anonymní píše:
Zdravím, potřebuji radu nebo spíš ujištění.

Syn má poslední týden nejasné symptomy. Začalo to pohazováním hlavou, jako tik.
Snažila jsem se dovolal lékařce ale nic, ta jsem myslela že se to zlepší.
Ale dneska mi to příjde horší, pohazuje hlavou, mrká u toho očima a říká že má nějaký zvuk v uchu.
Doktorka je stále nedostupná ale já jsem už dost nervózní. Přemýšlím že zítra ráno místo školy prostě pojedeme do dětské nemocnice, ale nemám tušení jak tak tam teď chodí a jestli můžeme jenom tak přijít :nevim:
Syn je autista (Asperger) tak mě trochu hlodá co nám na to řeknou a jestli nepojedeme zbytečně. Že řeknou že je to jenom tik a nashledanou, případně nás neošetří vůbec když je covid doba. Tuší někdo?

Asi potřebuju spíš ujištění že se máme zítra sebrat a jet. Nebudou po nás chtít covid test? :nevim:

Pokud se opravdu nemůžete dovolat dětské lékařce, zkusila bych v nemocnici neurologii.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1407
26.11.20 14:47