Reklama

Neustalé trable se zaměstnavatelem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

blabla123 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.02.17 11:52
neustale trable se zamestnavatelem

Ahoj. Muzete mi prosim nekdo poradit. Mam porad neustale problemy se zamestnavatelem. Potrebuji podepsat ruzove prohlaseni poplatnika pouze na 2 mesice a pry, ze to nelze. Netusite jak to je?
Pripadne pise se do kolonky uplatnuji tato casova doba?

Reklama

Reakce:

kopejka
Echt Kelišová 9706 příspěvků 17.02.17 12:14

@blabla123 no nejsem účetní, ale pokud vím tak se tam vždy píše rok :nevim:

Svistice
Neúnavná pisatelka 16930 příspěvků 1 inzerát 17.02.17 12:18

@blabla123 Jde to určitě jen na určité měsíce. Podepisovávala jsem to takhle na brigádách.

A taky jsem si jednou děti uplatňovala jen 2 měsíce a zbytek roku mnžel.

Katche
Kecalka 463 příspěvků 17.02.17 12:19

To se normálně podepíše a až skončí uplatnění u tohoto zaměstnavatele, tak se podepíše nové u dalšího. např. Nebo se dohodne ukončení daňového bonusu.
záleží na tom, proč to chcete, ale v podstatě je to vaše věc, kde to uplatníte.

blabla123 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.02.17 12:26

Ja to teprve podepisuji za leden a unor, protoze mi to nedodal vcas. A jde mi o to, ze mu rekli na financaku, ze to lze pouze na cely rok a me se hodi to mit po jednotlivych mesicich. Jelikoz mam vice dpp, dpc.

blabla123 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.02.17 12:26

Ja to teprve podepisuji za leden a unor, protoze mi to nedodal vcas. A jde mi o to, ze mu rekli na financaku, ze to lze pouze na cely rok a me se hodi to mit po jednotlivych mesicich. Jelikoz mam vice dpp, dpc.

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 62542 příspěvků 3 inzeráty 17.02.17 12:44