Neustalé trable se zaměstnavatelem

blabla123
17.2.17 11:52

neustale trable se zamestnavatelem

Ahoj. Muzete mi prosim nekdo poradit. Mam porad neustale problemy se zamestnavatelem. Potrebuji podepsat ruzove prohlaseni poplatnika pouze na 2 mesice a pry, ze to nelze. Netusite jak to je?
Pripadne pise se do kolonky uplatnuji tato casova doba?

• Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

9716
17.2.17 12:14

@blabla123 no nejsem účetní, ale pokud vím tak se tam vždy píše rok :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18955
17.2.17 12:18

@blabla123 Jde to určitě jen na určité měsíce. Podepisovávala jsem to takhle na brigádách.

A taky jsem si jednou děti uplatňovala jen 2 měsíce a zbytek roku mnžel.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
607
17.2.17 12:19

To se normálně podepíše a až skončí uplatnění u tohoto zaměstnavatele, tak se podepíše nové u dalšího. např. Nebo se dohodne ukončení daňového bonusu.
záleží na tom, proč to chcete, ale v podstatě je to vaše věc, kde to uplatníte.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
blabla123
17.2.17 12:26

Ja to teprve podepisuji za leden a unor, protoze mi to nedodal vcas. A jde mi o to, ze mu rekli na financaku, ze to lze pouze na cely rok a me se hodi to mit po jednotlivych mesicich. Jelikoz mam vice dpp, dpc.

• Nahlásit
  • Citovat
blabla123
17.2.17 12:26

Ja to teprve podepisuji za leden a unor, protoze mi to nedodal vcas. A jde mi o to, ze mu rekli na financaku, ze to lze pouze na cely rok a me se hodi to mit po jednotlivych mesicich. Jelikoz mam vice dpp, dpc.

• Nahlásit
  • Citovat
69639
17.2.17 12:44

@blabla123 To ni nevím, zda to půjde podepsat ještě za leden, to už by mzdy měly být uzavřené, ne? A jinak zda to jde netuším, ale nějak nechápu proč to takhle stěhovat, stejně podle toho co píšeš nejspíš budeš podávat DP, tak je to celkem jedno.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
blabla123
17.2.17 12:51