Nitroděložní tělísko a špinění

Anonymní
30.6.13 11:12

Nitroděložní tělísko a špinění

Ahoj všem, je tomu 8 měsíců co mi bylo zavedeno tělísko. Obyčejné, stálo mě 1000Kč nehormonální. Jediný problém, který mám je, že pošpinuji i mimo menstruaci. Nemám jiné problémy. Žádné svědění, pálení nic. Ani zápach. U gynekologa jsem samozřejmě byla, ten mě prohlídl, udělal stěry a řekl, že je vše v pořádku. Pro jistotu mi napsal antibiotika a marcimor globule. Samozřejmě jsem vše vybrala, odmenstruovala, ale problém přetrvává. Některé dny se neobjeví nic, některé malinko zašpiním. Nijak extrémně, prostě zabarvený hlen. Někdy do hněda jindy mírně do krvava. Můj dotaz je jestli je to u tělíska možné? Týden před nástupem menstruace jsem úplně bez výtoku. :nevim: Ještě doplním, že 6 měsíců beru imunoléčbu, mám špatnou imunitu.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
30.6.13 12:30

Nikdo? :(

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.13 12:35

To by mě taky zajímalo. Mám ho necelý 3 měsíce a bez ustání špinim. Jednou víc a jednou mín. Nic neberu. Až to bude 3 měsíce a budu furt špinim, asi vyrazim za doktorem, ale už mě to štve.

  • Citovat
  • Nahlásit
695
30.6.13 13:34

Tak přesně totěž jsem měla taky. tělisko jsem měla taky obyč za 1000kč. špinila jsem lehce před menstruaci po menstruaci většinou i po sexu…no tak 1 tyden v měsici jsem měla klid.taky žádný zanět jsem neměla atb jsem do sebe cpat nechtěla - brala jsem 1 a žádné zlepšení… pořad jsem doufála, že si tělo zvykne - nezvyklo. Po dvou letech jsem ho nechala vyndat! to byla uleva, špiněni jako zazrakem ustalo, normalní menzes, žadné pobolivaní v podbřišku. Nevím jak tebe, ale mě to špinění dost ničilo i psychicky. už jsem si myslela jestli třeba nemám nějaký jiný problém, a i chyt na sex byla skoro nulová, když jsem věděla že budu špinit :roll: Zkoušela jseme brat vitaminy i rutin a nic… Takže podle mě, pokud se tělo do roka nesrovna, pomůže jenom vyndaní.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.13 14:54

@Ajanocka Díky moc, já zase tak moc nešpiním, jen se párkrát za den objeví obarvený hlen, ale štve mě to i tak. Jen teda nevím jak to pak udělám, já už další děti nechci. :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
12.5.14 13:31

Omlouvám se za anonymitu, ale je to pro mě dost osobní, děkuji.
Mám Mirenu tělísko něco trochu přes rok a poslední měsíce špinim, krvácim třeba po 14 dnech apod., naposledy, necelý měsíc zpátky, mi gynekolog napsal léky, které se používají při oddálení metruace a že mám vyzobat celou krabičku - 30 tabletek a že potom budu krvácet jako normální MS a pak to mám hlídat a přijít popř. k němu říct. Po nějaký 15., 16. jsem začla krvácet, ale jen jeden den, tak jsem si jí nevzala už, druhej den nic, tak jsem si to vzala a další den zase krev, tak už jsem si to nebrala a už neberu, cca po 3 dnech mi to přestalo a dnes opět špinim. Už mě to fakt štve, nechci ani kvuli tomu s manželem spát a on je pak naštvanej, ale nemůžu mu vystělit proč to nejde, protože to nechápe vůbec. A často špinim i po sexu, po plavání, když jsem chodila ještě s dcerou i po delší procházce :| už fakt nevim co a moc se mi to vyndavat nechce, stálo to kolem 5 tisíc, prášky jíst nechci a kondomu nevěřim a kdybych s tim mym nespala, tak by mě hnal :zed:
Omlouvám se za takový sloh :oops:

  • Citovat
  • Nahlásit
2748
12.5.14 13:46

Na špinění by Vám mohly pomoct vysoké dávky vitamínu C, pokud krvácíte častěji a nepomůže vit. C, tak pak už jen gynekolog.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29582
12.5.14 14:01

Podle mě ti ta Mirena prostě nesedla. To je dost častý jev.
No to ti ale měl gynekolog taky říct, když ti ji vnucoval :mrgreen:
Zkus si najít diskuse na téma Mirena a pohledej zkušenosti jiných, co jsem četla, tak se dá i reklamovat a peníze vrátit, přece do sebe nebudeš cpát hormony vrchem spodem, když neplní to, co plnit má.
Já mám obyčejné tělísko za 500 a tyhle problémy rozhodně nemám 8)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
12.5.14 14:19

@berry4 no, reklamovat, ale to bych musela mít účtenku, což :think: té kde je konec dávno nevim :roll:
ach jo…asi to chvíli nechám bejt, jestli se to zlepší
@smudlinky no ten mi taky řekl, at si ho koupim, jenže já ten papírek s tim našla až těsně před návštěvou další jeho a to jsem řekla, že jsem na to zapomněla, tak mi rovnou napsal ty prášky na oddálení :nevim: ale jednou jsem myslim to C už brala a nějak to nepomohlo :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
2948
12.5.14 14:25

Já mám Mirenu přes měsíc a od té doby špiním, někdy více krvácím. Říkám si, že ještě měsíc vydržím a pak se na gyndě poptám co a jak. Taky mě to štve :-(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
12.5.14 14:39

@Zuzulka7 no ono si to prý tak rok sedá, takže ten měsíc ještě neni tak hroznej si myslim, ale chápu, že tě to štve :| já to měla právěže zezačátku v pohodě, až ted poslední měsíce :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
425
12.5.14 14:51

Já s tím špiněním taky měla problém, pak jsem na to dostala na dva měsíce estrofem a od té doby dobrý.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
4.7.18 20:50

Mám stejný problém po zavedení tělíska : mám týden silnou menstruaci a jinak každou chvíli spinim někdy lehce někdy mám taky hlen… Takze to je z toho tělíska?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat