Nosítko Little Frog

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Thaliakenn
Kecalka 278 příspěvků 1 inzerát 14.06.19 00:22
Nosítko Little Frog

Hezký večer všem. Chtěla bych se zeptat…Má někdo zkušenosti s nosítkem Little Frog rostoucí nosítko? Docela se mi zalíbilo. Potom přemýšlím ještě o Tula free to grow. Ale jsem naprostý začátečník, kterému všechny připadají téměř stejné…Velice děkuji za rady

Reakce:
awesomeone
Kecalka 218 příspěvků 14.06.19 07:08

@Thaliakenn toto nositko neznám. Osobně jsem měla pujcene úplně základní Mei Tai nositko a když mi přestalo byt pohodlne, pořídila jsem lněný Kokon nositko. Vypadá podobně, jen cena je přijatelnější a len “dýchá”! Nosila jsem pak už jen chvíli, ale byla jsem spokojena. Vyhovovalo mi možné nastavení, které Tula nemá (ty to dohání designem). Ještě dnes (19m) Kokon občas vytahnu když nechci kočárek a potrebuju se rychleji přemístit. Jinak ten styl Mei Tai mi vyhovuje víc (křížový úvaz za zády) - nevede nic v podpaží (kvůli mému pocení a naslednemu praní nosítka). Taky si asi pořídim na druhé nějaké takové jeste k nositku co už mám nebo se naučím vázat šátek :zed:

Edit: ještě jedna výhoda toho Mai Tai - je skladnejsi

Uživatel je onlineAduš8
Kelišová 5237 příspěvků 14.06.19 07:54

Pokud máš FB, přidej se do skupinky Nošení dětí. Tam jsou seznamy všech nosítek podle váhy a výšky miminka. Pokud chceš opravdu pravidelně nosit, je dobré nosítko vyzkoušet, jsou tam maminky, doporučí ti regionální skupinky, kde jsou maminky ochotné nosítka zapůjčit na vyzkoušení, poradit co a jak. Jak si koupila na první Manducu, neexistovalo žádné delší nošení. Nejlepší byl šátek. Brzy se nám narodí druhé a čekám, až bude na světě, pak budu teprve zkoušet. Ale určitě půjdu na začátku do nějakého vázacího Mei Tai, lépe rozloží váhu miminka na těle maminky, jako šátek. Ten nechci, protože navázat venku bez toho, abych tahala cípy po zemi, je nemožné

Thaliakenn